Gjest nattevakt_ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hard fin silikonpupp eller myk, god og varm hengepupp??? Litt interessangt å høre gutters mening om dette... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tja,hvis valget sto mellom hengepupp eller en silikonisert struttepupp hadde nok valget falt på sistnevnte er jeg redd. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 myk, god og varm hengepupp.... Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vil heller ha hengepupp enn ei med silikon Naturleg er betre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 spørs hvor mye puppene henger det Lenke til kommentar
Vedkubbe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 spørs hvor mye puppene henger det Så sant, så sant Lenke til kommentar
Gjest nattevakt_ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tja,hvis valget sto mellom hengepupp eller en silikonisert struttepupp hadde nok valget falt på sistnevnte er jeg redd. Jeg synes ikke det er rart at kvinner vurderer å fikse på brystene sine med en slik tankegang. Jeg lurer på, synes du det er greit at dama di tar silikon, ville du støttet henne på det hvis hun av usikkerthet ville spurt deg? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg hadde nok ikke støttet forslaget og selvfølgelig er en "usminka" pupp bedre enn en silikonpupp og både ta og føle på. Og de jentene som vurderer silikon hadde nok gjort det selv om noen hadde sagt. Neida,jeg syns du har fine pupper jeg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Uten silikon uten tvil! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 For min egen del, høres naturlig bedre ut. Silikonpupper kan være fine å se på, men ikke alltid like deilige. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Drit i Silikonen. Pupp er pupp. Naturlig er best! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 selvfølgelig er en original pupp bedre enn silikon men jeg ser ikke på en original pupp som hengepupp så når han skrev hengepupp tenkte jeg på en "navlepupp" hvis noen skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Tråden stenges. Endret 24. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg