Gå til innhold

Jeg trenger menn!

Anbefalte innlegg

hallo!

Jeg har jobbet i 3 dager (døgn) men et forum

der trengs det menn!!! , mange menn!

jeg har satt opp gadget, mobil, teknikk og mm , samt et pappa hjørne, så om det er noen pappaer her så bli meg dere også!

håper på bra respons nå!

NOEN SOM EVT HAR STOR GREIE PÅ DUPPEDITTER OG VIL PRØVE SEG SOM MODERATOR ?

Mvh SUPERJANNE

ps: se link i signatur :)

Endret av SUPERJANNE
Fjernet link til side
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er forøverig SnippSnappSnupi der inne, å er Admin.

ps: tips og innspill til å få trekt menn inn ønsker jeg også, dette skal ikke være noe rent dameforum! men for menn også. Siden jeg er en dame så er det utrolig vanskelig å finne ut av hva dere gutter/ menn tenker!

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Jeg vil minne om retningslinje #6 som også dekker reklame som dette. Diskusjon.no er ikke en en verveside for brukere til andre tjenester.

Dersom du er uenig i denne retningslinjen på generelt grunnlag kan du opprette en tråd i tilbakemeldinger til forumet. Dersom du er uening i denne spesifike moderatorhandlingen kan dette tas opp på PM til en moderator eller administrator eller på epost til [email protected].

Lenke til kommentar

Dette er ikke reklame! men kun spørsmål , se post ovenfor.

Det ser ut som et forum jeg kunne tenkt meg og besøkt hvertfall..jeg er i tillegg pappa til 2 små jenter på hhv 3mnd og 3 år.

så flott! håper vi sees, vi trenger mannlige moderatorer også ;)

Jeg vil minne om retningslinje #6 som også dekker reklame som dette. Diskusjon.no er ikke en en verveside for brukere til andre tjenester.

Dersom du er uenig i denne retningslinjen på generelt grunnlag kan du opprette en tråd i tilbakemeldinger til forumet. Dersom du er uening i denne spesifike moderatorhandlingen kan dette tas opp på PM til en moderator eller administrator eller på epost til [email protected].

jeg er fullstendig klar over rettningslinjer da jeg har stor erfaring med forum selv ;)

jeg har fjernet linken til mitt sted og folk kan evt sende meg en PM!

det er lov.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Jeg beklager, men dette er fortsatt ikke greit. Vervetråder for andre forum regnes som reklamering og er ikke tillatt etter forumets regler. Det gjelder spesielt dersom forumet er kommersielt (reklamefinansiert) og har kategorier som konkurrerer med våre egne. Vi gir unntaksvis tillatelse til reklame for andre sider, dersom det dreier seg om saker av altruistisk, humanitær art, men bare dersom brukerne spør om slik tillatelse på forhånd. Et reklamefinansiert forum er ikke et slikt formål.

Videre er det ikke regnet som god skikk og bruk i forumverdenen å "stjele" medlemmer fra hverandre. Tenk deg at landets dusinvis av andre forum med en eller flere kategorier lik dine skulle spamme ditt forum med "Kom til oss! Vi har masse spennende kategorier og vil gjerne ha flere medlemmer!!"

Vi ville ikke gjort noe sånt. Det ville da heller ikke vært fair mot et lite og nystartet forum som foreløpig ikke har så mange medlemmer å miste. At vi har titusenvis av medlemmer - og det dermed er fristende å bruke forumet som reklamekanal - gjør det ikke noe mer lov eller riktig.

Det er dog lov å referere til andre sider dersom posten er av opplysende karakter og man ikke selv har interesser i siden det linkes til.

Tråden stenges derfor. Send meg gjerne spørsmål og kommentarer på PM.

Jeg ønsker deg lykke til med forumet ditt, og håper du får både medlemmer og annonsører nok til at det er verd innsatsen.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...