exmx Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei. En ting jeg lurte på: Jeg deler internett til en annen PC via 2 nettverks kort. Ett som går dirkekte til ruteren (eller hva det kalles, i hvertfall en svart boks), og det andre går til den andre pcen jeg deler internett til (ADSL). Spørsmålet mitt er.. Er det mulig for meg å kontrollere båndbredden til de på den andre pcen? F.eks jeg sitter den ned til 10kb/s ut og 10kb/s inn. Jeg bruker windows Xp. Lenke til kommentar
JHOS Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Fannt noe på Betanews Prøv den men kan ikke garantere at den virker da jeg ikke har testet den sjøl. JHOS Lenke til kommentar
exmx Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 ok, tusen takk. Jeg gir tilkbake melding så snart jeg har testet den. UPDATE: Vel, det programmet gikk ikke ann å innstalere en gang Lenke til kommentar
lceger Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Du kan prøve Sygate Office Network, ett program for deling av internett, noe ligende microsoft sin ICS, men den har støtte for båndbredde styring. http://www.sygate.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå