Gå til innhold

Video på flere skjermer?

Gjest Slettet+oiasdf79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Heisann, da har jeg satt opp mine to skjermer (Eizo FlexScan M1900 og Eizo FlexScan S1910) i Span Mode. Jeg ønsker å strekke en film over begge skjermene, men når jeg prøver så vises bare bildet av videoen

på den ene skjermen, på den andre er det bare helt svart. Har forresten et Geforce 7600GT skjermkort om det har noe å si. Håper noen kan hjelpe.

Freebird!...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Video over flere skjermer tror jeg kan være problematisk i forbindelse med hvordan overlay fungerer, men jeg er usikker da jeg ikke har prøvd spesifikt til å få noe sånt til å fungere.

Ved det er mulig å kjøre video over 2 skjermer på forskjelige masiner via spesialsoftware (tror det heter maxivista), men da har du jo tross alt 2 skjermkort som hver bruker sin overlay.

Usikker ... men lykke til. Håper noen andre kna gi deg et mer definitivt svar :)

Lurer litt på hvorfor du skal gjøre dette dog? Det er vel ingen som gidder å se på film det midten av bildet er splittet av 2 store skjerm-rammer liksom ...

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg har kjørt dualscreen lenge, og i XP kunne jeg bare visen videon pa et bilde av gangen. Men etter at jeg byttet til vista så kan jeg i VLC strekke en film over begge skjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...