santacruze Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hey. sitter og ser etter ny musikk men finner ikke mye bra. Vet ikke helt hvilken sjanger jeg liker. kan ikke helt forskjellen på dance trance techno house osv. her er en liste over mine favoritter: DHT - Listen to your hearth Cascada (every time, miracle, ready for love, what hurts the most) Carma - Unforgiable sinner Hi-Tack - Say say say (waiting 4 u) Michael Grey - The weekend Supermode - tell me why Velvet - Fix me Andrea - time to pray Linda sundeman - Oh father Eric prydz feat Pink floyd - proper education og dette er bare noen av de jeg liker men disse er favorittene mine (ikke i rekkefølge) går ut ifra at mye av dette er dance med kvinnelig stemme og et "fengende" refreng, men mannelig stemme går også bra. Takk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du må spørre i en av de dedikerte sjangertrådene (i dette tilfellet trance og dance), og hvis du er usikker, kan du spørre i en av de generelle anbefalingstrådene (f.eks. Den store musikkanbefalingstråden). Hvorfor? spør man. Hvis alle skulle opprette én eller flere private anbefalingstråder eller tråder innenfor en sjanger som det allerede eksisterer tråder for, vil forumet raskt bli uoversiktlig og sprengt. Det er mye mer brukervennlig å samle informasjon på sentrale steder, både med tanke på lesere, anbefaling, diskusjon og samhold. Alle burde lese Info, tips og triks, da den inneholder masse nyttig informasjon. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg