Mirann Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Denne tråden kan da umulig være seriøs? Eller har jeg bare glemt hvordan det er å være fjortiss? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Denne tråden kan da umulig være seriøs? Joda. Til det motsatte er bevist så er vel alle tråder det? Er det ikke sånn det fungerer her inne? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Det er nok en serriøs tråd.. Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet jente! Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 :cry:Hei eg trenger hjel..jeg har vært sammen med en fyr ganske lenge, men for noen dager sinden gjore jeg noe dumt som gjorde at alt gikk i vasken..men etter dette innsede jeg hvor mye han egentlig bestyr for meg..problemme er at han ber meg velge melloe min beste venn og han hva gjør jeg? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bare det å kunne skrive kjæreste fremfor venner sier mer om personen enn nevnt kjæreste. Ta å tenk dere litt om. Ca 50% av ekteskap i Norge har endt opp i skillsmisser. Tror dere 50% av alle vennskap også blir brudt? Ble virkelig overasket over svarene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå