Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestevenn Eller Kjæreste

Anbefalte innlegg

Jupp.. ;)

Men jeg kan bli ganske fort sur på dama hans.. Spess det hun gjordet på fredag..

Jeg og eXtreme stod å røyka.. IKKE KLAG PÅ ALDER! Og dama hans var med.. Så jeg tulla litt med hun at hun skulle prøve.. xD(Mente det ikke, mente det som kødd)

Så hadde jeg sagt at jeg kødda.. Så hadde hun gått til en Veldig god venn av meg som heter pernille og sagt det til hun og sagt at jeg fikk hun til å røyke..

Så kommer pernille og sier det til meg og spør hvorfor jeg gjordet det osv.. Og jeg har ALDRI fått hun til å smake..

Så da ble jeg ganske sur på hun.. Og da Blir hun pluttselig sur på meg for det.. =S Hun tar kødd serriøst som hun sier.. Skjønner ikke kødd altså.. =S

Endret av Knotten07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fint at jenter enda har fri vilje. :)

(Altså, merkelig jente. Sist gang jeg sjekket, knasket man ikke av alle gulrøtter som ble hengt foran munnen på en, for å si det metaforisk og pent. Er fremdeles lov å bestemme selv om man vil røyke eller ikke, selv for viljeløse blondiner.)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Det er fint at jenter enda har fri vilje. :)

(Altså, merkelig jente. Sist gang jeg sjekket, knasket man ikke av alle gulrøtter som ble hengt foran munnen på en, for å si det metaforisk og pent. Er fremdeles lov å bestemme selv om man vil røyke eller ikke, selv for viljeløse blondiner.)

Øøøh.. xD Skjønnte ikke helt hva du mente.. ;)

Lenke til kommentar

Min erfaring sier at verken kjærester eller venner i 13 års alderen varer så veldig lenge uansett. Jeg hadde også "bestevenner" når jeg var på den alderen, og nå er det knapt at vi hilser når vi møtes.

Ikke at det er noe negativt, venner vokser fra hverandre spessielt rundt i den alderen du er i.

Lenke til kommentar

Om dine venner missliker den du er sammen med så sterkt, så kan det kanskje bare være fordi at dere (Du og vennen din) er forskjellige, eventuelt vokst fra hverandre.

Når man har godkjent kjæresten sin så vil automatisk vennene dine som regel også gjøre det. i alle fall om det er snakk om noen som har vært sammen en stund og ikke er blinded by love.

Har aldri opplevd å ha misslikt kjæresten til mine venner eller omvendt.

Lenke til kommentar
Lar dem jeg..

Det er bra :thumbup: Og til extreme... Ikke bli tøffel. Husk at du har kamerater også ;)

Jeg har ikke glemt at jeg har kamerater.. Faktisk, så er jeg ikke så mye med kjæresten som du kanskje tror, bare på skolen, og kanskje en gang i helga. Resten av tiden ER jeg faktisk med Knotten, er med han nesten hver dag..

Lenke til kommentar
Jaja.. Men en ting.. Dama mi har klint med en annen gutt mens vi har vært sammen.. =S Stinkey.. Noen tips på hva jeg burde gjøre?

Jeg går som mange andre med utgangspunktet utroskap er noe av det verste du kan gjøre mot en person... Så da er det opp til deg å definere hvor grensa di til utroskap går.

Ellers så kan du snakke med henne. Hvorfor skjedde det? Når skjedde det? Med hvem? Betyr det noe? Kommer det til å skje igjen? Hvordan hadde hu reagert hvis du hadde gjort det samme?

Og ganske viktig. Fant du det ut av at hu sa det eller gjennom andre? Hvis det ikke var hu som sa det så er det av den verre typen. Hvis hu sa det så er hu angrende, men en gang utro alltid utro.

Det beste er å snakke med hu om det. Men som sagt. Har det skjedd en gang så kan det skje igjen. Selv så har jeg ikke merka utroskap på kroppen, men har hatt tanken at er du glad nok i noen så kan det tilgis. Opp til deg hvordan du reagerer.

Lenke til kommentar
Jeg lar hun få 1 sjangse til jeg.. Hun sa at han hun klinte med tvingte hun.. Men trokke så særlig på det.. Jeg er jo veldig redd for å miste hun også da..

Tviler på at hu ble tvunget til det gitt :no: Men føler du at du kan gi henne en ny sjanse så gjør du det. Bare vær forsiktig så det ikke skjer igjen. Og ikke virk desperat så hu tror hu har deg uansett. Virk litt tvilende så hu ikke kommer til å gjøre det igjen fordi hu ikke vil miste deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...