Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestevenn Eller Kjæreste

Anbefalte innlegg

Snakk med han. Vis han denne tråden. Men dere er jo i 14 års aldern. Det er et år yngre enn broren min som jeg syns er ung :tease: Så jenter og sånt det må dere begge regne med at kommer opp gjennom åra. Da gjelder det bare å holde ut som kamerater, bli kjent med dama til kameraten din og til slutt kan dere finne på noe alle 3, evt. 4 hvis dere har dame likt :thumbup:

Og en ting... Hvorfor har du noen tilfeldige bokstaver store midt i setningene?

Jeg vet om denne tråden allerede.. Og jeg skjønner bare ikke at jeg oppfører meg annerledes når jeg er med henne, siden jeg syns jeg oppfører meg sånn hele tiden. Men så kommer da knotten å klager på at det er dama mi sin skyld at jeg oppfører meg sånn.. :hrm:

:hrm::hrm::hrm::hrm::hrm: ^^ Vil aldri skape bråk eXtreme.. Men jeg bare nevner det for deg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi går jo alle 3 i samme klasse.. Og ja har kjæreste jeg også.. ^^ Men jeg er nok ganske vandt til å være med jenter etter alle de 32 stk jeg har vært sammen med.. xD

Jeg har jo vært sammen med en jente i 7 og en i 1 år.. ^^ xD

Og du er sånn 40 år? :ermm:

Hahahha. xD Nei 14.. xD

14 år og vært sammen med ei i 7 år og ei i 1 år. + 30 andre jenter. :dontgetit:

Ungdommen nå til dags.

Lenke til kommentar
Vi går jo alle 3 i samme klasse.. Og ja har kjæreste jeg også.. ^^ Men jeg er nok ganske vandt til å være med jenter etter alle de 32 stk jeg har vært sammen med.. xD

Jeg har jo vært sammen med en jente i 7 og en i 1 år.. ^^ xD

Og du er sånn 40 år? :ermm:

Hahahha. xD Nei 14.. xD

14 år og vært sammen med ei i 7 år og ei i 1 år. + 30 andre jenter. :dontgetit:

Ungdommen nå til dags.

Hahha ja.. xD Du vil ikke vite hvor mange jeg var sammen med iløpet av 1 uke.. Altså 4 jenter.. Det vil si 2 på en dag.. ^^

Denne tråden tar en morsom utvikling ser jeg :ermm: .

Ser ut til at dere to har noe dere burde diskutere sammen. Face to face og ikke over diskusjon.no.

kk.. xD

Lenke til kommentar

Jeg har ei såkalt bestevenninne som la seg etter alle jeg var forelsket i..

Hun ble faktisk dritsur fordi jeg skulle bli med hjem å pule på en fyr (på kødd ja!).

Det var broren til han hun akkurat hadde pult. :!:

Snakk om tragisk...

Med andre ord, jeg velger heller typen framvor henne!

Lenke til kommentar
Hahha ja.. xD Du vil ikke vite hvor mange jeg var sammen med iløpet av 1 uke.. Altså 4 jenter.. Det vil si 2 på en dag.. ^^

Gratulerer... Du er en mester i kjærlighet siden du hopper fra jente til jente. Da lurer jeg heller på om du har opplevd ekte kjærlighet? For har du det så ønsker du ikke at kameraten din ikke skal oppleve det. Og har du det ikke så bør du kanskje se nærmere på din egen "bedre halvdel".

Til extreme. Jeg har droppa venner over dame før. Angrer bittert, men jeg vet at det er vanskelig å se nå. Snakk med madammen om at du vil være mer med kamerater og kanskje dere kan få til dobbel dates?

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke hva rundbrenner da jeg var 12.. men har roa meg ned nå..^^

Jeg vet også at jeg har funnet den rette<3 Hun er miiin.. <33^^

Og du sier fortsatt at kameraten din skal dumpe dama? Nei prøv heller å legge en liten innsats sjøl for å forbedre forhold dere imellom ;)

Lenke til kommentar

Det å ha vært sammen med noen kan da være så mangt. Bør vel holde mer enn noen timer for å kalle det et forhold i det hele tatt (uker og måneder er vel bedre sånn sett).

Lillesøsteren til en kamerat "er sammen" med noen/i "forhold" svært så ofte, men det er nå kun over Messenger, så vidt jeg har forstått. Hun er elleve eller tolv.

Knotten:

Hvor lenge har ditt nåværende forhold vart nå, da? :)

(Overnevnte ca. 46% seriøst ment, men håper da på svar likevel.)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
2-3 uker.. =D

Flott å høre at du har slått deg til ro da. :)

Nok av vennskap som går i oppløsning, om det er fordi man ufrivillig sklir fra hverandre over tid eller p.g.a. konflikt. Varer nok ikke evig, som man selv gjerne opplever.

Men jo, det har ofte en tendens til å vare lengre enn kjærlighetsforhold, i hvertfall i noenlunde ung alder.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...