Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestevenn Eller Kjæreste

Anbefalte innlegg

Hei, Vil bare vite hva dere mener er Viktigst i livet mellom Bestevenn eller Kjæreste?

Du og kjæresten har vært sammen i 3 måneder.

Og din Bestevenn som Du ALDRI vil miste Begynner å misslike at du er sammen med Hun.. Hva hadde du gjort\Valgt^^

Jeg hadde valgt Bestevennen forran kjæreste..

Fordi.. Kjærlighet varer IKKE lengst..

Vennskap Varer Lengst.. =D

Endret av Knotten07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå setter jeg kjæresten min høyere enn alt og alle!

Fordi han er min bestevenn OG samboer ;)

Mine gooode venner ble jeg kjent med da jeg gikk bort på skole i to år, og de bor ikke her i byen.

De jeg vokste opp med har sitt liv og sine kjærester. Man blir litt fra hverandre med årene. :/

En liten flørt hadde aldri blitt viktigere enn mine venner.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Hvis min bestevenn hadde bedt meg om å skippe dama fordi han ikke liker hu så er valget lett. En kamerat ber deg ikke om å dumpe noen som gjør deg glad. Og likeså er det den andre veien. Den som ber meg om å ditche den andre får ditchen sjøl.

Du er vel ikke tilfeldigvis bestevennen a Knotten? :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg ekke bestevenn av Knotten.. xD Vis det er det du mente da.. Jeg er bestevenn av eXtreme-501 her på forumet. =D

Ja, det var det jeg lurte på... Om du var bestevennen i "eksempelet". Men hvis min bestevenn hadde sagt noe sånt så hadde det vært på hue ut. Rett og slett egoistisk av deg. Og liker du ikke dama hans så kan du bare være med han når han ikke er med hu. JA, DET SKJER!! Men hu får kanskje helger og sånt som er forståelig. Det finnes ukedager ;)

Lenke til kommentar
Hu får Ukedagene og En dag i helga.. Men det jeg ikke liker er at han Leker smart, blir frekk skal begynne å slåss osv når han er med dama.. Han blir lism en helt annen person..

Snakk med han. Vis han denne tråden. Men dere er jo i 14 års aldern. Det er et år yngre enn broren min som jeg syns er ung :tease: Så jenter og sånt det må dere begge regne med at kommer opp gjennom åra. Da gjelder det bare å holde ut som kamerater, bli kjent med dama til kameraten din og til slutt kan dere finne på noe alle 3, evt. 4 hvis dere har dame likt :thumbup:

Og en ting... Hvorfor har du noen tilfeldige bokstaver store midt i setningene?

Lenke til kommentar

Vi går jo alle 3 i samme klasse.. Og ja har kjæreste jeg også.. ^^ Men jeg er nok ganske vandt til å være med jenter etter alle de 32 stk jeg har vært sammen med.. xD

Men det er vel rettere sagt at han ikke er vandt til å ha dame osv.. Siden det er første gang han har et serriøst forhold^^ Jeg har jo vært sammen med en jente i 7 og en i 1 år.. ^^ xD

Hvorfor jeg bruker store bokstaver innimellom er fordi jeg synntes det er litt stygt med småe hele tiden.. ^^

Som du sikkert har lagt merke til så prøvde jeg å la være å skrive store bokstaver.. ;)

Lenke til kommentar
Vi går jo alle 3 i samme klasse.. Og ja har kjæreste jeg også.. ^^ Men jeg er nok ganske vandt til å være med jenter etter alle de 32 stk jeg har vært sammen med.. xD

Jeg har jo vært sammen med en jente i 7 og en i 1 år.. ^^ xD

Og du er sånn 40 år? :ermm:

Lenke til kommentar
Snakk med han. Vis han denne tråden. Men dere er jo i 14 års aldern. Det er et år yngre enn broren min som jeg syns er ung :tease: Så jenter og sånt det må dere begge regne med at kommer opp gjennom åra. Da gjelder det bare å holde ut som kamerater, bli kjent med dama til kameraten din og til slutt kan dere finne på noe alle 3, evt. 4 hvis dere har dame likt :thumbup:

Og en ting... Hvorfor har du noen tilfeldige bokstaver store midt i setningene?

Jeg vet om denne tråden allerede.. Og jeg skjønner bare ikke at jeg oppfører meg annerledes når jeg er med henne, siden jeg syns jeg oppfører meg sånn hele tiden. Men så kommer da knotten å klager på at det er dama mi sin skyld at jeg oppfører meg sånn.. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg har jo vært sammen med en jente i 7 og en i 1 år.. ^^ xD

Og du er sånn 40 år? :ermm:

Hahahha. xD Nei 14.. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...