insider Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hei Kabelen min til mitt AKG k240 Studio har røket og lurer nå på hvor det går ann og få tak i en ny slik. Minijack til liten 3 pins kabel. Noen som vet ? På forhond takk. Mvh Fredrik Sørlien Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Imerslund Musikk i Oslo. Hvordan klarte du å ryke kabelen forresten? Endret 23. februar 2008 av morten_s Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Imerslund Musikk i Oslo. Hvordan klarte du å ryke kabelen forresten? kk takker, har de noe nettbutikk e.l ? Ble trøtthetsbrudd ved kontakten inn på headsettet, ved 3 pins kontakten. Har brukt det aktivt til musikkhøring nå i 4 år. Så er ikke forundret at det er slikt som skjer. Knall kvalitiet på headsettet ellers. edit: fant nettbutikk: http://www.imerslundmusikk.no/shop/ men finner ikke kabelen der. Muligens jeg er blind. Endret 23. februar 2008 av insider Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Har du sendt mail til Imerslund og spurt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Immerslund har et fremragende utvalg, så skulle absolutt ikek forundre meg om de kan hjelpe deg. Ebay ga ingen treff. Du kan også prøve å søke litt på head-fi.org, finnes nok noen linker der Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Imerslund Musikk i Oslo. Hvordan klarte du å ryke kabelen forresten? kk takker, har de noe nettbutikk e.l ? Ble trøtthetsbrudd ved kontakten inn på headsettet, ved 3 pins kontakten. Har brukt det aktivt til musikkhøring nå i 4 år. Så er ikke forundret at det er slikt som skjer. Knall kvalitiet på headsettet ellers. edit: fant nettbutikk: http://www.imerslundmusikk.no/shop/ men finner ikke kabelen der. Muligens jeg er blind. Jeg kjøpte en slik kabel der for en stund sida, sammen med en AKG 271. Synes å huske de ikke hadde den på nettbutikken, men spurte når jeg kom dit for jeg hadde veldig lyst på twisted cable versjonen, som solgtes separat, og den hadde dem. edit: Prøv å ring dem.. Endret 25. februar 2008 av morten_s Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Imerslund Musikk i Oslo. Hvordan klarte du å ryke kabelen forresten? kk takker, har de noe nettbutikk e.l ? Ble trøtthetsbrudd ved kontakten inn på headsettet, ved 3 pins kontakten. Har brukt det aktivt til musikkhøring nå i 4 år. Så er ikke forundret at det er slikt som skjer. Knall kvalitiet på headsettet ellers. edit: fant nettbutikk: http://www.imerslundmusikk.no/shop/ men finner ikke kabelen der. Muligens jeg er blind. Jeg kjøpte en slik kabel der for en stund sida, sammen med en AKG 271. Synes å huske de ikke hadde den på nettbutikken, men spurte når jeg kom dit for jeg hadde veldig lyst på twisted cable versjonen, som solgtes separat, og den hadde dem. edit: Prøv å ring dem.. Har hatt litt mye å gjøre i det siste så har ikke rukket og sende noe mail eller sett noe mer etter kabel. Fant en side som hadde kabelen med sølv plugg. Husker ikke helt hvilke nettbutikk det var men var den du kjøpte hos imerslundmusikk også det ? (minijack sølvplugg altså) Men sender en mail nå til imerslundmusikk og spørr de, håper på svar i morgen så kommer med en update da. Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jepp det stemte, imerslundmusikk hadde den på hylla og får tak i den der takk for all hjelp Mvh Fredrik Sørlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå