THEsaucage Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 HEi... Jeg bare lurer på om det finnes mange norske C&C generals klaner i norge.... Holder på nå og starter en selv.. men jeg bare lurer på hvor stor interesen er for dette og om det er mange å spille mot Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har ikke sett noen norske C&C Generals klaner. Jeg kunne blitt med i en C&C klan hvis andre folk hadde vist interresse for det. Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 noen må jo starte da.... jeg har 4 medlemmer nå og har registrert meg på clanbase som norwegian generals Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er dere god da? Jeg kunne tenkt meg å være med i en klan,men hakke sett noen,har leitet litt. Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 er ikke så veldig gode.....du skulle startet en klan...vi søker noen å dele et forum med... blir litt lite folk bare med en klan på et helt forum jeg er forresten med i bse battlefield klan i tilleg s Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg kan godt starte en klan.Har noen venner som sikkert vil bli med. Får ta å registrere meg på Clan Base da. Er bare ikke sikkert på navnet da. Tenkte litt på Norwegian Terrorists Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg kan godt starte en klan.Har noen venner som sikkert vil bli med.Får ta å registrere meg på Clan Base da. Er bare ikke sikkert på navnet da. Tenkte litt på Norwegian Terrorists Sikkert ikke så bra med tanke på krigen som herjer Bare se hva NRK driver med : http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/a...rticleID=512141 Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 var det noe vits i å si det da.... :-? :-? :-? leter enda etter norske generals klaner.....har funnet en og vil samle flere.... noen må jo lage en da Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 [MakT] 8) unnskyld så ikke at dere faktsik er en klan......vil dere ha en egen plas på vårt forum der dere kan diskutere strategier osv.......dere får egen lukket plass osv der ikke vi kan gå inn..... vi har ogå en generelt snakk slik som dette hjemmeside http://forum.iktfreak.com/ forum www.ngenerals.tk Lenke til kommentar
(WarLord)_ZeZar Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 HEi... Jeg bare lurer på om det finnes mange norske C&C generals klaner i norge.... Holder på nå og starter en selv.. men jeg bare lurer på hvor stor interesen er for dette og om det er mange å spille mot Tja, ikke startet enda, men vi holder på å kjøpe inn Generals slik at Klanen kan få begynt med Generals også.! www.wwclan.tk Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 trenger jo ikke spille generals for å få plass på forumet vårt... kan jo spilee andre spill også..... klanen min er netopp startet og er ikke særlig i gang enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå