Jaudu Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg har en HP DV9312 bærbar pc, jeg har en standard VGA kabel. Jeg har VISTA Jeg har kobla VGA kabelen til pcen og i tv'en Tv'en er en av de aller første Plasma tv'ene, og har derfor en "Boks" utenfor tv'en der fjernkontroll signalene går inn Etc, der alt kobles til (spillkonsoll osv) Tven er ikke hd ready tror jeg, ikke HDMI eller kompositt utgang ( blå rød grønn utganger) VGA kabelen er kobla til "boksen" i frontpanelet der det står "PC in" over koblingen. Hva kan jeg gjøre for og få det til og komme bildet fra PC-en til tv'en? Hjelp! har også en HDMI - DVI kabel, (HDMI i pcen DVI i tv'en) jeg har en DVI inngang i tv'en og den går inn til den boksen som hører til tv'en, jeg tok den ut og satt i den kabelen til pcen, men da virker det heller ikke, men det som skjer er at det ikke går ann og skifte kanal eller noe på tv'en siden boksen er kobla fra :S Dette er PC-en min: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Tv'en er en : Thomson Wysius 42" Endret 23. februar 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du får ikke signal på tv'en hvis du bare kobler inn en kabel! Du må også inn i skjerminnstillinger å velge den eksterne skjermen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå