posse Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Heisann.. skulle gjerne modde http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=A...000AMG&toc=3010 dette kabinettet.. Kan noen legge til forslag hva jeg kan jøre for å få dette til det råeste kabinettet i klassen `? Jeg har tenkt på katode og vifte styring hvis noen har moddet et slikt et kan du da sende meg en e-mail med bilder? send mail på [email protected] Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 www.home.no/croyfer HER Lenke til kommentar
posse Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Heisann.. skulle gjerne modde http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=A...000AMG&toc=3010 dette kabinettet.. Kan noen legge til forslag hva jeg kan jøre for å få dette til det råeste kabinettet i klassen `? Jeg har tenkt på katode og vifte styring hvis noen har moddet et slikt et kan du da sende meg en e-mail med bilder? send mail på [email protected].. Hadde vell tenkt litt på katode lyss.. har noen bilder av dette i kabbissen? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 kom jo aldri som en bombe at du satt ut linken til croyfer sine bilder hahahaha jeg skal prøve å få til noe like bra! men en ting! ikke ha mye kabel rot i kabinettet... Lenke til kommentar
posse Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Hva fa*n mener du? har vell ikke lagt ut bildene.. skal modde det kabinettet jeg linket til Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ikke croyfer sitt kabinett det der! Det er bare croyfer som la bildene ut for meg! Så det så .. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ut av vinduet er en fin mod Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvor får man kjøpt plexiglass med riller som det er på de bildene her www.home.no/croyfer ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvor får man kjøpt plexiglass med riller som det er på de bildene her www.home.no/croyfer ? Det får du ikke. De er en del av Antec PlusView 1000AMG kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå