Lill_Kaja Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 ok:)! Jeg blir helt forvirret jeg;) Skjønner jo godt at dere som kan dette synes det kommer mye teite spm, så jeg blir usikker på om jeg kan forklare meg godt nok:) Liten oppdatering: Problemet løste jeg slik..lol åpnet kabinettet, det så ut som Hiroshima! Fikk støvrent slik at jeg fikk et lite overblikk:) Tror det er godt gjort at det har fungert så lenge som det har kan man si.. flere kontakter satt bare så vidt i, og CD-R var ikke festet.. fikk alt på plass. Bortsett fra en plastdings som et står SLI bridge på. Det gir jeg f i akkurat nå, det funker som det skal i alle fall. Vet ikke om den noengang har sittet noen plass heller. Har fått beskjed om at dobbeltmodus for et eller annet SLI greier er deaktivert hundre ggr, så det fikk greie seg en stund til. Kommer nok tilbake med ny tråd om den... Dermed forsøkte jeg på nytt, men fikk heller ikke nå lov til å godkjenne med F8, denne gangen ikke noe strømbrudd dog:)! Ga f i XP home, og reformaterte med XP pro. Glatt. Alt funker som det skal nå. Avrundet med å reformatere harddisken på en annen pc i samme slengen.(En venninnes) Klok av skade tok jeg en liten runde med støvsugeren iden også MINST like ille...LOL Takk for god hjelp nok en gang, I'll be back. Very soon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå