kas_ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei folkens. Lurer på om det er noen som har opplevd RROD med en 360 som dere har Flashet firmwaren på og om dere har sendt den inn til reprasjon? Sjekker Microsoft om den er flashet og hva det eventuelt vil bety for personen som sendte den inn for reprasjon? Noen som har erfaring med å levere inn en flashet 360 til reprsjon? Mvh kas Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du kan godt sende den inn til MS. Men da må du betale for reparasjonen. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Du kan godt sende den inn til MS. Men da må du betale for reparasjonen. Så det vil si at de finner ut av at det er blitt flashet. er ikke slik at de andmelder enn eller noe slikt? Oh hvor mye vil en slik reprasjon evetuelt koste? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Så det vil si at de finner ut av at det er blitt flashet. er ikke slik at de andmelder enn eller noe slikt? Det er ikke ulovlig å modde en konsoll i Norge. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg hadde en modifisert 360 som jeg sendte inn og fikk en "ny" tilbake Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 men blir det ikke garantien "void" etter man modder? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 men blir det ikke garantien "void" etter man modder? Jo, blir det. Da tukler du med den vettu. Og det skal man ikke. Du har garanti på varen du kjøper. Modder du så er det "ikke samme varen", og derfor har ikke MS noe mer med den å gjøre... På en måte. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du kan godt sende den inn til MS. Men da må du betale for reparasjonen. Hvordan gjør man det, og hva må man betale for det? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Første jeg tenkte når jeg så denne tråden var Nelson fra The Simpsons Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvordan gjør man det, og hva må man betale for det? Jeg har aldri tukla med min 360, så det vet jeg ikke. Første jeg tenkte når jeg så denne tråden var Nelson fra The Simpsons Haha. Major Nelson Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Send den inn, du har ingenting å tape på det. Trolig gidder de ikke å kaste bort tid på å sjekke firmware og slikt. Som en skrev i tråden: Han sendte inn en moddet og fikk en "ny" tilbake, uten problemer. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Send den inn, du har ingenting å tape på det. Trolig gidder de ikke å kaste bort tid på å sjekke firmware og slikt. Som en skrev i tråden: Han sendte inn en moddet og fikk en "ny" tilbake, uten problemer. Ja får satse på at den går igjenom.. De har vel sikkert en million på sammlebånd som de skal fikse sikkert hehe.. Men noen som hvet om hva prisen vil bli i tilfelle de ikke fikser den? Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har du klisteret intakt? Et annet spørsmål, er vel om du er utestengt fra live. Tipper de sjekker serienummeret opp imot live tjenesten. Men verdt et forsøk uansett Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du kan godt sende den inn til MS. Men da må du betale for reparasjonen. Hvis de mener du har tuklet med den så reparerer de den faktisk ikke i det hele tatt, de bare sender den tilbake med merkelappen "tampered", så det med at du kan betale og likevel få service tror jeg i så fall forutsetter at du er ærlig nok til å innrømme at du har modifisert den når du ringer inn - og kanskje ikke da engang. Men på den annen side: Som andre har påpekt her så er det egentlig bare å sende den inn og håpe på det beste. Det verste som kan skje er at du får den tilbake uten at de har reparert den og uten noen merkostnad for din del. Det eneste du da har kastet bort er litt tid. Får du den i retur fra MS kan du så evt velge å kontakte Xunlock som reparerer konsoller mot betaling, og de har ingen ting med MS å gjøre så de gir blaffen i om konsollet er modifisert eller ikke. http://www.xunlock.com/ Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dersom du får den tilbake, uten å ha blitt reparert, anbefaler jeg deg å ta en titt på "x-clamp" fiksen: http://www.x-clamp-fix.com/catalog/ Jeg har nettopp bestilt et par slike, og skal prøve dette (har samme problem som deg). Har du noen spørsmål angående "X-clamp" så send meg pm. Ps: Mye bra lesestoff her: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showforum=133 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan ha flaks og få den reparert, eller de merker det og du får den ureparert i retur og må betale frakt etc, som er rundt 500 tror jeg. Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bare send den til ModNet. De fikser den billig og godt. Sendte min RROD boks dit for flashing med iExtreme og rep, og sitter og koser meg hver dag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå