Janerikn Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei. Lurer på om det står noen plass hvem som sponser meg. Ihvertfall, hvor? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 I butikkene tror jeg? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 på skate butikken regs der når du går inn kan du velge hvilken vei du vilo gå og da går og du til de folka i den sofaen og trykker på x og så kan du velge mellom sponsorship greier eller skate board mag Men hvor får du tak i sponsorer har bare fåt tak i deck sponsor ? Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Du velger sponser inne hos Regs. Edit: Uforståelig skrevet. Endret 24. februar 2008 av vhordnes Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Blir alltid utrolig imponert over hvor flink folk er til å skrive norsk her inne. Jeg skriver til og med bedre når jeg er drita. Endret 24. februar 2008 av Phanteon Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Haha, Phanteon Hvilken sponsor burde eg ta på truck og sko? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det viktigste er at folk forstår hva vi skriver og det gjør de fleste. Men man kan ikke velge sponsor på nytt du blir knyttet til en spesiell sponsor altså den du velger først.Men jeg tenkte mer på at man kan jo få en brett sponsor ,en for trucker ,en for hjul og en for noe annet jeg ikke husker har bare fått tak i deck sponsor tilø nå, men hvor får jeg tak i for det andre ? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Janerikn hvor fikk du tak i andre sponsorer en deck sponsor? foreksempel sko sponsor hvor? Janerikn du bør velge ca på sko Endret 24. februar 2008 av PlaystationHome Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Du får sko,truck og resten av sponsorene etterhvert som du er med i konkurranser og lager nye filmer. Endret 24. februar 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Lurer på en ting angående skate. Jeg har hørt og lest at skate hakker på ps3. Dette er ikke tilfelle hos meg ,men er det andre som har det? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke meg heller ,men jeg kjøpte spillet på release... Kanskje noe som har kommet med noen kopier. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Spillet har dårlig frame rate. Det er ikke til og stikke under en stol. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei da løfter jeg opp stolen ,fortsatt ingen hakking... Blir ihvertfall under din stol. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Frame raten er den samme. Om du legger merke til det er en annen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå