Blåbær Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Virker som om oppskriften må være: Nett og liten og kort hår=OK Høy og ikke spesiell tynn og kort hår=Ikke OK Lenke til kommentar
Apno Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg tenker hun er lesbisk og tenker på hva henne gjør med andre jenter. rofl. Lenke til kommentar
dr0mmer Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tenker automatisk at en jente med kort hår er lesbe, men andre gjør sikkert ikke det. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tenker automatisk at en jente med kort hår er lesbe, men andre gjør sikkert ikke det. Tenker du automatisk at gutter med langt hår er homser også? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tenker automatisk at en jente med kort hår er lesbe, men andre gjør sikkert ikke det. Tenker du automatisk at gutter med langt hår er homser også? Tenker at de er emo/satanister. [/spøk] Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tenker mer wierdo enn lesbisk. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tenker igrunn ikke at hun er lesbisk, det kommer helt ann på alder og fasong. Ligner hun på en gutt tror jeg ofte hun er lesbisk. Tenker igrunn at kort hår skal gutter ha og jenter skal ha langt. Kort er turnoff.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er en jente i klassen min som har ganske kort hår. Rekker litt ned over øra. Men det passer bra til den stilen hun har (litt punk/rock, rolling stones t-skjorte, læroverfrakk, halstørkle, osv.) Er en jente i klassen min som har ganske kort hår. Rekker litt ned over øra. Men det passer bra til den stilen hun har (litt punk/rock, rolling stones t-skjorte, læroverfrakk, halstørkle, osv.) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tynne jenter med skikkelig pen benstruktur i ansiktet kan det være råflott med kort hår. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har ikke sansen for jenter med kort hår, det må i så fall være ei med helt eksepsjonelt pent ansikt. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, ei jente er heterofil til ho seie ho er lesbisk eller gjer noko lesbisk. Og hva legger du i "Og gjøre noe lesbisk"? Anna Stern i The OC anyone? Hun er hot med kort hår! Vel, grensa er litt vanskelegare å definere hos jenter, men viss ho har sex med ei anna kvinne så trur eg ho er bi/lesbisk. Det å ha sex med en/ei av samme kjønn gjør deg vel ikke lesbisk/homo? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skjønte ikke hva du mente jamboleo. Trur han meine at viss ei jente med kort hår er på byen så er det mindre sjanse for at ein gut vil leggje an på henne fordi han trur ho er lesbisk fordi ho har kort hår. Bah... Bare en liten ekstra utfordring det vettu, spiller ingen rolle om de er lesber eller ikke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, ei jente er heterofil til ho seie ho er lesbisk eller gjer noko lesbisk. Og hva legger du i "Og gjøre noe lesbisk"? Anna Stern i The OC anyone? Hun er hot med kort hår! Vel, grensa er litt vanskelegare å definere hos jenter, men viss ho har sex med ei anna kvinne så trur eg ho er bi/lesbisk. Det å ha sex med en/ei av samme kjønn gjør deg vel ikke lesbisk/homo? Gir ihvertfall en ganske så bra indikasjon spør du meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nei, ei jente er heterofil til ho seie ho er lesbisk eller gjer noko lesbisk. Og hva legger du i "Og gjøre noe lesbisk"? Anna Stern i The OC anyone? Hun er hot med kort hår! Vel, grensa er litt vanskelegare å definere hos jenter, men viss ho har sex med ei anna kvinne så trur eg ho er bi/lesbisk. Det å ha sex med en/ei av samme kjønn gjør deg vel ikke lesbisk/homo? Eg får i kvart fall inntrykk av at personen er bi/homo. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kommer helt ann på. Om det er en "jeg er sur på alt og alle og har et veldig markeringsbehov for mine noe radikale meninger"-kortklipp, eller en "jeg er har kort hår fordi jeg liker det best"-kortklipp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nå svarte jeg tidligere at det kunne gå med slanke damer, mens for de lett korpulente ble det helt lesbisk med engang. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kort hår kan passe noen få jenter, men jeg foretrekker ihvertfall langt hår på en jente.. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Liker langt hår best men er ingenting galt med kort hår på jenter.Så lenge det ikke er for kort. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Helt ærlig i 90% av tilfellene; hu ville sett bedre ut med lengre hår. Jenter skal ha litt lengde på håret, mens gutta kan ha det kort - ikke omvendt, det er fyfy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg