LasH Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei, ei jente er heterofil til ho seie ho er lesbisk eller gjer noko lesbisk. Og hva legger du i "Og gjøre noe lesbisk"? Anna Stern i The OC anyone? Hun er hot med kort hår! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei, ei jente er heterofil til ho seie ho er lesbisk eller gjer noko lesbisk. Og hva legger du i "Og gjøre noe lesbisk"? Anna Stern i The OC anyone? Hun er hot med kort hår! Vel, grensa er litt vanskelegare å definere hos jenter, men viss ho har sex med ei anna kvinne så trur eg ho er bi/lesbisk. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Spørs egentlig hva man mener med kort, men generelt sett så synes jeg det er hot Kan ikke helt si det er noe «hun mååå være lesbisk» rundt det heller, men det er nå bare meg da. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kommer litt an på hvordan resten av stilen er. En jente med kort bleket hår, militærbukse og ring i nesen får i hvert fall meg til å tenke: "LESBE". Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jenter med kort hår er HOT! Jeg mener ikke at alle jenter med kort hår er lesbiske. Slenger meg på den. Kort hår kan se veldig bra ut, selvsagt ikke alle som kler det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sjeldent jeg ser jenter med kort hår som virkelig kler det. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tenker ikke automatisk at ho er lesbe, det kommer ann på resten av stilen. Liker generelt ikke jenter med kort hår, men noen kler det veldig bra da. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ut i fra egne erfaringer vet jeg at jenter med kort hår er mye særere enn andre. Flere av dem nesten uten tvil lesber. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tjukke jenter med kort hår og gutteklær, er ofte lesbiske. Syk side jeg fant da jeg skulle lete opp fine damer md kort hår: http://www.haircut.net/ Men vi har pink og hun Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nå er det jo mange flere faktorer enn håret som tiltrekker da. Personlig liker jeg jenter med kort hår. Bare det at de tørr og være litt annerledes er også et pluss, er lei av "sau". Det at du har kort hår kan gjøre deg litt unik. Jeg ville hvertfall lagt positivt merke til en jente med kort hår. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Haha. :!: Hadde aldri tenkt på dette før, men når jeg gikk i byen i ste så jeg masse jenter med kort hår, og etter å ha lest denne tråden tenkte jeg lesbisk med en gang. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, men jeg synes ikke det er fint alikevel. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, absolutt ikke. Damer/jenter med kort hår (gjerne mørkt) er instant turn on xD ferdig med den saken, ja! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 En jente som ser innmari butch ut med kort hår tenker jeg gjerne er lesbisk/bi. Men korthår i seg selv gjør ikke at jeg automatisk tenker lesbisk. Finnes jo hetrofile jenter med kort hår i alle aldre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 En jente med kort hår = meh. Jeg tenker ikke over legning eller noe annet, jeg ser bare raskt på henne, tenker "meh" og går videre. Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jenter er vel kjent for å klippe seg kort når de har fått barn å er "godt gift", for å redusere stresset med å bruke tid på å måtte ordne seg på håret, og dessuten unngå at barna drar i det ... hva syns dere gutter om dette?er det greit å slappa litt når man er set for life med sin partner Haha. Er man 18 så har vel hårlengden noe å si, men personlig så er det mye bedre å ha ei dame på topp med kort hår en ei så har hår som henger å irriterer. De overfladiske guttene (les: unge eller de som er ute ette et ligg) bryr seg garantert om det. Men har man ønsker om noe mer seriøst så kommer vel hårlengde langt ned på listen. Det er forøvrig mye mer sexy med en dame som tårer vise seg med kort hår en en som gjemmer seg bak lange lokker. Tror det har mye med selvtillit å gjøre. Dessuten er det utrolig lite sexy med damer over 40 med laaangt hår Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Men det finnes da forskjell? Jente 1: Kort hår, men søte "jentete" klær, sminke, og generelt stylet. Jente 2: Lang hår, "guttete" klær, uten sminke, og generelt ikke stylet. Hvem er lesbisk? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Synes jenter med kort hår er søte jeg.. Liker generelt folk som tør å være seg selv, og ikke bare helt mainstream liksom Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Når jeg ser en jente med kort hår er det enten: Alizeè en lesbe ei over tredve år en emo Stortsett enig der, men noen passer det. Endret 29. februar 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kjenner et par søte og sexy jenter med kort hår. Men, noen passer det, andre ikke. Som med alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg