Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter med kort hår

jamboleo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, ei jente er heterofil til ho seie ho er lesbisk eller gjer noko lesbisk.

Og hva legger du i "Og gjøre noe lesbisk"?

Anna Stern i The OC anyone? Hun er hot med kort hår! :)

Vel, grensa er litt vanskelegare å definere hos jenter, men viss ho har sex med ei anna kvinne så trur eg ho er bi/lesbisk.

Lenke til kommentar

Nå er det jo mange flere faktorer enn håret som tiltrekker da. Personlig liker jeg jenter med kort hår. Bare det at de tørr og være litt annerledes er også et pluss, er lei av "sau". Det at du har kort hår kan gjøre deg litt unik. ;) Jeg ville hvertfall lagt positivt merke til en jente med kort hår.

Lenke til kommentar
jenter er vel kjent for å klippe seg kort når de har fått barn å er "godt gift", for å redusere stresset med å bruke tid på å måtte ordne seg på håret, og dessuten unngå at barna drar i det ... hva syns dere gutter om dette?

er det greit å slappa litt når man er set for life med sin partner

Haha. Er man 18 så har vel hårlengden noe å si, men personlig så er det mye bedre å ha ei dame på topp med kort hår en ei så har hår som henger å irriterer. ;)

De overfladiske guttene (les: unge eller de som er ute ette et ligg) bryr seg garantert om det. Men har man ønsker om noe mer seriøst så kommer vel hårlengde langt ned på listen. Det er forøvrig mye mer sexy med en dame som tårer vise seg med kort hår en en som gjemmer seg bak lange lokker. Tror det har mye med selvtillit å gjøre. Dessuten er det utrolig lite sexy med damer over 40 med laaangt hår

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...