jamboleo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 det er en ting jeg lurer på: når en gutt ser en jente med kort hår, er hans første intuisjon at hun er lesbisk? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei, ei jente er heterofil til ho seie ho er lesbisk eller gjer noko lesbisk. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 I de fleste tilfeller, ja. Av en eller annen grunn føler jeg det slik. Dessverre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jenter med kort hår er HOT! Jeg mener ikke at alle jenter med kort hår er lesbiske. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når jeg ser damer i 50+ alderen, NEI. Ellers, ja i noen tilfeller. Spørs også med klesstilen. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Når jeg ser damer i 50+ alderen, NEI.Ellers, ja i noen tilfeller. Spørs også med klesstilen. så oddsen for å bli sjekka opp av en gutt er generelt dårligere om man har kort hår? Endret 23. februar 2008 av jamboleo Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når jeg ser en jente med kort hår er det enten: Alizeè en lesbe ei over tredve år en emo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om du er jente, og vurderer å klippe deg ordentlig kort, så ville jeg synes at det var et dumt valg. Men ja, klesstil og væremåte har mye å si på personen, og om personen vil kle det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Dersom de er unge ser jeg ikke nødvendigvis på dem som lesber per default, men særlig pent er det ikke. Uh, presisering, de er ikke nødvendigvis lesber fordi de er eldre og har kort hår heller. Eldre kvinner med kort hår er vel bare ... Normalt. Endret 23. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skjønte ikke hva du mente jamboleo. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ett innlegg som utelukkende kommenterte grammatikk er fjernet da slikt forbys av nettikette. Språk og grammatikk kan man diskutere enten via PM/melding, eller i Språk-kategorien. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 når en gutt ser en jente med kort hår, er hans første intuisjon at hun er lesbisk? Det varierer hvordan klippen er. Jeg har noen lesbiske venner, og endel heterofile jentevenner, og har null problem med å skille lesbisk fra hetero. Resten av mennesket teller også, kun hår er litt lite å gå etter. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skjønte ikke hva du mente jamboleo. Trur han meine at viss ei jente med kort hår er på byen så er det mindre sjanse for at ein gut vil leggje an på henne fordi han trur ho er lesbisk fordi ho har kort hår. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Skjønte ikke hva du mente jamboleo. Om en jente som har kort hår og en med halvlangt går på byen, er det jenta med noe lengre hår den som sannsynligvis blir sjekka opp først? si de er like fine ellers Underpants: Jamboleo er vel ikke et guttenick? hæ?HÆ??? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det skjønte jeg, men skjønte ikke hvordan det hang sammen med mitt innlegg. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Det skjønte jeg, men skjønte ikke hvordan det hang sammen med mitt innlegg. lurte vel på hva Du syns da vettø Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aha... For å være helt ærlig så ville jeg heller gått for ei med langt hår. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Underpants: Jamboleo er vel ikke et guttenick? hæ?HÆ??? Ah, dumme meg! Sjekka faktisk på profilen, men der stod det ikkje. Tenkte å kalle deg gut då, sidan ein gut blir meir fornærma viss du trur han er jente, enn ei jente burde. Lenke til kommentar
jamboleo Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 jenter er vel kjent for å klippe seg kort når de har fått barn å er "godt gift", for å redusere stresset med å bruke tid på å måtte ordne seg på håret, og dessuten unngå at barna drar i det ... hva syns dere gutter om dette? er det greit å slappa litt når man er set for life med sin partner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg