stefan_h Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg kjøpte et nytt gfx kort og litt minne for en stund tilbake. Når jeg installerte dem så fungerte plutselig ikke winrar. Det kom opp hele tiden at filen er corrupt. Så jeg spurte en kompis hva det kan være, og han trodde at noe hadde blitt ødelagt når jeg hadde installert gfx kortet og minnet. Men jeg gadd ikke og gjøre noe med det fordi det var ikke så farlig at winrar ikke virket, men når jeg formaterte pcen min for en uke siden så gikk alt til helvete. og når jeg formaterer så får jeg feil meldinger opp at det er noe feil og jeg får ikke installert den og den filen så jeg bare hoppet over dem sån at den ble ferdig og formatere og installert windows. Og når jeg starta pcen igjen og skulle installere Battlefield eller warcraft 3 eller andre spill så kommer det opp error fordi det er noe feil med en fil. Så jeg lurer på om det er noe jeg kan bruke for og se om det er noe med gfx kortet mitt eller minnet og eller om det er noe annet feil. Endret 23. februar 2008 av stefan_h Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan hende det er noe med bios instillingene? PSU er kraftig nok for et grafikkortet? Får du samme problem med anna grafikkort? Lenke til kommentar
stefan_h Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) bios instillingene har jeg ikke anning på hva er, har lite kunnskap om pc og her har du ditt andre spm tror jeg: 3.0 GHz, 3 gig ram, NIVIDIA GeForce 8600 GT. Og nei hadde ikke detta problemet med mitt gamle gfx kort og det var så elendig så det er kasta :/ Endret 24. februar 2008 av stefan_h Lenke til kommentar
stefan_h Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 ingen som veit ??????? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 høres ut som det er noe galt med minne.. kjør memtest Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Prøv med en rambrikke om gangen, tviler på at det skjermkortet eller cpu. Hva slags strømforsyner har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå