LysDiode Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 En en laang stund siden kjøpte jeg Dreamweaver 8 og installerte det på den gamle PC-en min. Nå har jeg kjøpt meg ny pc og vil gjerne ha Dreamweaver på den. Dreamweaver er installert på den gamle PC-en, så om det var en mulighet for å "hente" ut produktnøkkelen jeg brukte på den gamle PC-en. Jeg har lisens for 3 PC-er og har bare brukt en. man bruker samme produktnøkkel på alle 3 pc'ene. Jeg har mistet det klistremerket der produktnøkkelen står, så om det fantes ett eller annet program som "husket" hvilke produktnøkkler jeg har skrevet inn på den gamle PC-en min eller noe sånt. Er livredd for at noe skal skje med den gamle PC-en intil jeg finner produktnøkkelen, for da vil vel programmet være tapt og jeg må kjøpe nytt. Jeg vil nødig kjøpe ny lisens for 2000 kr. Vi skal ikke ha noen linker til noe ulovlige pirat greier, da dette ikke hører hjemme i dette forumet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det finnes jo programmer som henter ut produktkoder for ulike programmer, men du må jo finne et som takler dit konkrete program. En mail til support kan kansje hjelpe? Her er en link til noen slike programmer: http://www.nirsoft.net/utils/index.html Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har kontaktet Adobe men de sier at uten produktnøkkelen kan jeg ikke verifisere meg selv, så det er nytteløst. Skal ta en titt på de programmene du postet link til. Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 SIW (System Information for Windows) gir deg svar på det meste du vil vite om en pc. Kjør programmet og se under Applications - Licences. Er du heldig vil programmet ha funnet nøkkelen. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 For ett genialt program =D Problemet er løst =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå