frez89 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei noen her som arbeider med gas-turbiner? noen som kan fortelle meg litt hvordan yrket er? jeg lurer veldig på og reise til skesmo og gå fly veien. begynner på andre året igjen, går 2 år før jeg kan ta det 3 året som er flymotormekaniker faget. kunne tengt meg og blitt gas-turbin mekaniker på en olje platform, men da er vell ikke fly-gas-turbin mekaniker veien og gå? en gas-turbin er en gas-turbin men det er en del forskjell mellom fly gas-turbinen og industri gas-turbinen jeg søker mest info om hvordan denne jobben er , er det gøy, er det vanskelig, er dette noe å sattse på, hvordan er det med jobber osv håper noen kan komme med svar i mellomtiden får jeg lete etter stoff på nettet. -j Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 tror kanskje forsvar er bra plass å starte. Lenke til kommentar
"Chris" Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 E vil jo tro at du kan få jobb med flyturbin fagbrevet ditt. Er jo ikke sånn at man kun kan jobbe med AKKURATT det man har fagbrev i. Så lenge fagbrevet er relevant så burde det vel være muligheter. Kjenner flere som har feks. fagbrev som motormann fra sjøen, og som idag jobber som industrimekaniker (som er et eget fagrev) på land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå