Bjotte Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 er det noen som vet hvordan man kan lage et lydannleg av bilhøytalere som man kobler til PC? isåfall hvordan? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ett råd: Dette er ikke et prosjekt du bør begi deg ut på om du ikke har noen hundrelapper til å investere i det. Du bør ha en ok forsterker til å drive høyttalerne. Forslag: DENNE. Selvfølgelig bør du ha mindre enn ti tommeltotter også. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 jeg vet ikke om dete var lit dyrt, men utifra det jeg leser så er det veldig dårlige høytalere man kan koble til for jeg regner med fire høytalere på tilsammen 1200 watt + - og en sub på mellom 600 og 900 watt hva trenger jeg for å kunne bruke dette? skal helst ikke koste så mye siden bare høytalere og sub koster rundt 1500 - 2000 kr Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nå vet jo ikke jeg hvilke høyttalere du har, men det er ihvertfall ikke av ypperste kvalitet, heller skrytewatt. Skal du ha en forsterker som driver de høyttalerne du har, MÅ du investere mer enn 1000 kroner. Den forsterkeren jeg linket har har EKTE watt-oppgivelse. Hvis du attpåtil skal ha en sub-forsterker og for under den prisen kan jeg garantere deg at du ikke får god lyd for den prisen, for kvalitet koster penger. Hvis du har 4 høyttalere på 300Watt og en subwoofer på 600Watt, så bør du ha 4 x 150Watt + 1 x 200 Watt på forsterkeren, uansett. Har du en link til høyttalerne og suben? Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 nei ingen link til det Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvilket merke er høyttalerne og suben? Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 glem det det er ikke noe viktig lenger jeg har en kompis som drev med noe av det samme mhan ente opp med å bruke jævla mye penger for å få alt som han skulle så jeg har slått ifra meg iden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå