Mrs_Rasoul Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har en Canon SELPHY CP710 som jeg kjøpte for 2-3 år siden, og nå som den er ødelagt så ønsker jeg å kjøpe meg en ny. Har ikke så lyst til å bruke så mye penger på den egentlig, kanskje under 1000kr. Men jeg har hørt flere som har kjøpt billig printer og så viser det seg at blekket og fotopapiret er svindyrt.. Da vil jeg heller gi litt mer for selve printeren På den fotoprinteren jeg har nå så er det mulig å printe ut små bilder i tillegg (seks bilder på et 10x15 fotopapir) som jeg syntes var veldig greit, er det noen som vet om printer med lik funksjon? Har dere noen å anbefale til meg? Lenke til kommentar
Mrs_Rasoul Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Og jeg som trodde gutta her hadde litt peil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gutta bruker ikke printere lengre, alt går digitalt nå Men leste denne testen på vg nylig: http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=511494 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå