Gå til innhold

Hvordan få Sixpack

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre: Leste i begynnelsen av tråden at han har for høy fettprosent. Mener dere det seriøst? Da er jeg Hulken...

hva mente du egnetlig med det?

Jeg beklager om jeg missforstår, men vil ikke at han har for høy fettprosent si at han har for mye fett på kroppen? Og han der var vel ikke for tykk i det hele tatt? Ser ut som en helt normal gutt på tretten år? Det jeg mente var: "Om dere mener at han var for feit, hva er jeg da? Eller så og si alle andre?" -_-

Høy fettprosent er en definisjon, har du for høy prosent for at 6pack skal vises, ja da har du for høy for å få frem magerutene, har ingenting med å være tjukk å gjøre, man kan være tynn uten å ha 6pack

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få lettest 6pack så er den letteste veien ned i fettprosent, alle har en 6pack gjemt under fettet sitt, uansett hvordan du vrir og vender på det... har også lest artikler der det står at menn legger fortest på seg i mageregionen, mens damer legger lettest på seg rundt lår og rumpe.

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, men løp som en gal og ta sit-ups o.l. 3-4 ganger i uka.

Det krever selvfølgelig et greit kosthold også, men trenger ikke no nazi-opplegg. Du må bare ikke ete junk-food hver dag. Salater er genialt.

Tips:

Joggetur 30-45 min / Gåtur 1 t - 1,5 t gjennomføres 4 ganger i uka.

Ta 3 serier med sit-ups der du presser deg til nesten maks på de to første og ordentlig maks på den siste (husk og legg til ryggøvelser også). Gjør det etter hver joggetur/gåtur. Aldri spis deg fullstendig mett, og begrens målitdene til da du føler du er ordentlig sulten. Kombinerer du med annen styrketrening er det også selvfølgelig positivt. Pass også på ikke bare sitt på rævva de andre dagene du ikke trener.

Med mindre du har ordentlig ølmage og er feit fra før, tar det ikke mer enn 1-2 til måneder før du kan begynne å se ordentlig markerte magemuskler. Kan bekrefte at dette fungerer. Mosjonstrening for å få ned fettprosenten er det viktigste for å få frem en six-pack

EDIT: til dere som sier at dere trener som gale, og ikke får noen resultater så bør dere antagelig se på kostholdet deres. Men for "mannen i gata" mener jeg at et sånt opplegg illustrert ovenfor bør holde.

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar

Ikke spis deg fulstendig mett, dummeste jeg har hørt, folk har forskjellige apetitt og sånn kommer det alltid til å være, enkleste er egnetlig og telle kcl, selv om det er mest kjedelig man kan gjøre, da vet man hva man får inn og sånn ca hva som går ut..

og hvorfor skal du eta salat? hva er det folk flest har oppi salaten sin? jo, en ett lite fjell med dressing...

Lenke til kommentar
Ikke spis deg fulstendig mett, dummeste jeg har hørt, folk har forskjellige apetitt og sånn kommer det alltid til å være, enkleste er egnetlig og telle kcl, selv om det er mest kjedelig man kan gjøre, da vet man hva man får inn og sånn ca hva som går ut..

og hvorfor skal du eta salat? hva er det folk flest har oppi salaten sin? jo, en ett lite fjell med dressing...

fullstendig mett er noe annet enn mett hvis du lurer. Når jeg snakker om fullstendig mett, så snakker jeg om et måltid der du spiser så mye at du må lette på beltespenna og føler at du er helt daff. Det er faktisk bevist at det ikke er sunt å spise seg så mett (folk som ikke spiser seg fullstendig mett har faktisk gjennomsnittlig lengre levealder enn de som gjør det). Skal du ha håp om å få en six-pack, må du ha lav fettprosent. Med andre ord kan du ikke spise deg fullstendig mett ved hvert måltid. Rimelig åpnebart, er det ikke?

Her snakker trådstarter om hvordan man får six-pack. Da er kosthold en vesentlig del av opplegget. Hvis ikke du skjønner at å spise salat er positivt med tanke på å ikke legge på seg fett, så er jeg ikke helt med på hva du sier. Selvfølgelig skal du ikke stappe på med dressing. Hvor innlysende må det være? Jeg nevnte salat som et godt eksempel fremfor å helle i seg kebab, pizza, og annen junk-food?

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar

Ole-Magnus: er en grunn til at salat ikke ofte er og se på ett deffeprogram, og ikke ta den Rimelig åpnebart, er det ikke? til meg a..

i teorien så kan du spise hva faen du vil bare du holder deg i kcl-underskudd, seff enklere og bli mett på mer kcl-fattige ting, da man kan spise mer av disse...

Lenke til kommentar

jeg er enig i det du sier der, men om du ikke anbefaler salat for det ikke står i deffeprogrammene dine blir for grunnløst spør du meg. Skulle likt og sett en som ble overvektig av å spise salat...

Når det gjelder hva som er rimelig åpenbart, har jeg i hvert fall all grunn til å fortelle deg det, når du sier at å ikke spise seg fullstendig mett er "det dummeste du har hørt". Regn med å få tilbake i pose og sekk etter sånne uttalelser.

Lenke til kommentar

Norskkunnskaper ftw, ordtak kalles det...

Hadde du BARE levd på salatblader så hadde du blitt veldig definert ja. Ingen tvil om det. Eneste problemet er at du også ville mistet muskler siden du ikke ville fått proteiner. Nå har jeg dessuten aldri sagt at noen skal bare leve på salat, så ser heller ikke problemet med det...

Legg diskusjonen død. Alle er enig i at underskudd av kalorier kombinert med trening vil føre til mere definerte muskler.

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar

veit du i det hele tatt hva en deff er? miste mest mulig fett og MINST mulig muskelmasse, det er det som kalles en deff, om du lever kun på salatbladet er det ikke en deff, men en extrem slankekur som antakeligvis hadde betydd kroken på døra for deg

og hva mener du med norsk kunnskaper, no spesielt du sikter til, skal du begynne med patetiske personangrep fordi du taper diskusjonen din så ta det på pm...

edit; hvis det var i pose og sekk du hintet til, så burde du med dine fantastiske norsk kunnskaper skjønne min ironi og forlengelse av dette herlige kunnskapsrike utrykket ditt

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Må nesten le. Hovedpoenget er at jeg aldri har dratt fram teorien om å bare leve på salatblader. Det gjorde DU. Siden du også understreker så tydelig at en deff går ut på miste minst mulig muskelmasse kan jeg jo sitere hva jeg skrev i mitt forrige innlegg, siden det tydeligvis går inn det ene øret ditt og ut det andre:

Eneste problemet er at du også ville mistet muskler siden du ikke ville fått proteiner.

Jeg vet dessuten meget godt hva en deff er hvis du lurer på det.

Norskkunnskaper ja. Når du kaller det raseriutbruddet ditt der du gir f i alt, for ironi, så sier vel det det meste.

Vis meg et sted jeg går til personangrep på deg, så logger jeg meg ut fra diskusjon.no for godt.

Lenke til kommentar
"Norskkunnskaper ftw, ordtak kalles det..." vil karakterisere det som ett personangrep, men trenger ikke dra tråden lengre ot enn det den er..

Vel det får du stå for, for det er det ikke.

Salater er genialt med tanke på at det er lite kalorier ja, og gir deg metthetsfølelse selv om du ikke legger på deg fett. Noe annet enn det har jeg aldri heller prøvd å få fram.

Lenke til kommentar

Ønsker trådstarter lykke til med six-pack, og han har vel nå fått fagkunnskapen ;)

jeg skjønner godt hva du mener OZ-racing, men gidder ikke å dra det her lenger. Argumentene dine forsvinner fra innlegg til innlegg siden de ikke funker. Vi har begge lyst til å avslutte dette, så har ikke no behov for å sende deg pm. Fred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...