JMJ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg er på leting etter et program som kan brukes til og designe hus Alle forslag tas imot med glede Mvh JMJ Lenke til kommentar
ebe Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Du kan jo alltids prøve "Sims Party House" (spill)... Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Kan du utdype behovet litt? Mener du å bare plassere møbler i et rom o.l eller skal det være full 3 dimesjonalt med masse avanserte funksjoner(nesten så du kan sende fila til en tømrer - også står huset klart om 4 måneder), eller trenger du et program med ideer til planløsninger ? Lenke til kommentar
Optimus Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Archicad og Autocad er gode hustegningsprogrammer Lenke til kommentar
JMJ Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Vel det jeg tenkte og bruke programmet til er å lage et 3d hus fra grunn av. Liksom et "lag ditt drømme hus" prosjekt. Bruke de neste 10 årene på og designe det og bygge det når jeg får penger :smile: mvh JMJ Lenke til kommentar
maggun Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Da har du også Microsoft visio 2000, hvor du har muligheten til å lage rom i riktige dimensjoner, plassere vinduer, dører, møbler etc. Avhengig av hva du skal bruke det til, tror jeg det skal fungere veldig greit. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Autocad er nok det beste til å tegne et hus med alle detaljer som vannledninger og elektrisitet.. Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hva med 3D Home Architect ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå