BorgSol1 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Synspunkter? Justert levels m.m. Endret 23. februar 2008 av BorgSol1 Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Synes du har gått for langt når du har redigert dette bildet. Det har ødelagt bildet i full størrelse mens det har blitt ganske fint hvis man gjør det veldig lite. Et flott motiv hadde du i alle fall. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Synes du har gått for langt når du har redigert dette bildet. Det har ødelagt bildet i full størrelse mens det har blitt ganske fint hvis man gjør det veldig lite. Et flott motiv hadde du i alle fall. Takker for innspill1 Skal prøve å ta meg en ny runde med originalbilde etterhvert. Lenke til kommentar
brk Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Flott synes jeg, men prøv å stå slik at lyssstolpene etter veien ikke blir med, evt crop dem unna. Flott motiv. Testa det i sort/hvitt? Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Flott synes jeg, men prøv å stå slik at lyssstolpene etter veien ikke blir med, evt crop dem unna. Flott motiv. Testa det i sort/hvitt? Takker! Enig med deg angående lyktestolpene, skal se hva jeg få gjort :)Skal teste ut i sort/hvit også. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Syntes også motivet er veldig bra. Flott himmel og god eksponering med mange fine detaljer. Men skuret er kansje litt for mitt i bildet, hadde du flyttet deg og fått det til høyre eller venstre så kansje det hadde blitt enda bedre. Men som sagt syntes jeg det et veldig fint bilde ! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Motivet er pent, men syns du har dratt for hardt i spakene under redigeringen. Fargemetningen var i overkant mye. Bildet er også en aning for mørkt etter mitt syn. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 liker fargene utrolig godt. veldig gammeldags og varmt. likte redigeringen i sitt hele. pent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå