Marbash Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg er på jakt etter en telefon med et godt kamera, med andre ord, 5mp. Jeg har kikket litt spesielt på disse telefonene: LG KU990, Nokia N95 og SE k850i. Har hørt at det er veldig bra kamera på LG'n, fordi den kan ta opp video i 120fps, mens Nokia N95 klarer 30fps, også har jeg hørt at SE'n kun klarer 15fps. Men, i tillegg til at jeg vil ha et godt kamera, kunne det også vært kjekt om telefonen hadde vært god til hverdagsbruk. Altså, ikke knust i tusen biter hvis den hadde gått i bakken én gang lissom. Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg er på jakt etter en telefon med et godt kamera, med andre ord, 5mp. Jeg har kikket litt spesielt på disse telefonene: LG KU990, Nokia N95 og SE k850i. Har hørt at det er veldig bra kamera på LG'n, fordi den kan ta opp video i 120fps, mens Nokia N95 klarer 30fps, også har jeg hørt at SE'n kun klarer 15fps. Men, i tillegg til at jeg vil ha et godt kamera, kunne det også vært kjekt om telefonen hadde vært god til hverdagsbruk. Altså, ikke knust i tusen biter hvis den hadde gått i bakken én gang lissom. Har selv en LG KU990 og er veldig fornøyd med den.Kameraet og video- delen er virkelig god.Det er utrolig morsomt å ta Video i 120fps.Mobilen er også god ellers.Har ikke mista telefonen i bakken ennå,men jeg tror ikke den tåler så veldig mye pga. skjermen. Men telefonen anbefales alikevell på det sterkeste! :thumbup:Bare spør hvis det er noe mer du lurer på angående telefonen Endret 23. februar 2008 av Mrks Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nokia n82 er nok den mest komplette tlf jeg har hatt og er strålende fornøyd ¨så den kan jeg fint anbefale videre.Vet ikke hva den yter fps messig men. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nokia N82, helt klart. eller; LG Viewty om du er interessert i touch. Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ja Nokia N82 er nok mer komplett når det gjelder teknologi,men den har jo et litt kjedelig design(min mening).Så hvis man vil ha en telefon litt utenom det vanlige er LG KU990 et veldig godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå