CoaX- Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 får ikke lastet ned bildene mine fra cf kortet! slår på kameraet, plugger i usben. deretter får jeg melding om at the camerawindow has already started. bak denne feilmeldingen står det igjen: et annet program bruker kameraet, prøv senere. what to do? kan jeg på noen måte sjekke hvilke prosesser på dataen som bruker kameraet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har du prøvd å oppgradere til siste versjon av Canon programvaren ? Alternativt, du har ikke kortleser da? Tom Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Koble fra kameraet > Høgreklikk på verktøy linjen > Oppgavebehandling > Prosesser > Fjern programmet fra den lista > koble til kameraet på nytt! Fungerer ikke dette bør du oppgradere til nyeste versjon! Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) okai, skal prøve å få oppgradert! tingen som er så merkelig er at camerawindow.exe ikke viser i prosesslisten har dessverre ikke kortleser enda, men får de vel til 300,- nå, så er egentlig galskap å ikke ha skaffet seg:P Endret 23. februar 2008 av CoaX- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå