Jerome Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Lurer på en liten sak... Er det noen som vet om en eller flere bra dildoer som er ok for anal bruk? Og da mener jeg ikke butt-plug eller noe, men en dildo som ser og føles ut som en ekte penis... (så langt det er mulig ) :!: Endret 23. februar 2008 av Jerome Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Ekte penis er vel litt å ta i? Men ta en tur på kondomeriet du Endret 23. februar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 En passende dildo for analen er en buttplug. Skal du ha en dildo som ser ut som en mann sin penis, har jeg mindre peiling. Jeg ville ha foreslått en litt mindre en, dog. Men ta deg en tur på kondomeriet, som Epletyv sier. Kanskje, om du tørs, spør betjeningen om hjelp? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kjøp et slikt "lag din egen dildo"-kit, da er du i boks Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kjøp et slikt "lag din egen dildo"-kit, da er du i boks Da er du i alle fall sikker på at den blir "som en ekte" hehe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha hadde det ikke vært litt sært å laget avstøpning av sin egen pikk, og så trykke den inni sin egen stjert???? :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha hadde det ikke vært litt sært å laget avstøpning av sin egen pikk, og så trykke den inni sin egen stjert???? :!: En smule ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha hadde det ikke vært litt sært å laget avstøpning av sin egen pikk, og så trykke den inni sin egen stjert???? :!: Then you know how it feels. K? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha hadde det ikke vært litt sært å laget avstøpning av sin egen pikk, og så trykke den inni sin egen stjert???? :!: Om man kan trykke andre ting inn der burde det ikke være noe i veien for å bruke sin egen glødestav Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hallo, hvis jenter har plass til en tiss i rompa, har gutter det også. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Et par innlegg om synsbedrag og optiske illusjoner er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gå inn på orion-erotic.no og søk på vare nummer: 0552690 0000 Den funker fint Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Med vibrasjon vil du også få stimulert prostata bedre, noe som hvis det gjøres riktig skal gi kraftigere orgasme. Lenke til kommentar
Gjest Analsex Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tjaaa....først og fremst kan du jo begynne med å følge denne lenken for å lese litt om Analsex . Lenken peker riktignok til en artikkel som heter "Jenter og analsex", men jeg antar at dette er nokså gjengs over... Deretter så kan du jo besøke denne siden for å finne frem til et produkt som passer deg; Analsex Lykke til med utprøvingen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Haha hadde det ikke vært litt sært å laget avstøpning av sin egen pikk, og så trykke den inni sin egen stjert???? :!: Sånn som Kristoffer Skau gjøre i de 7dødssyndene Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 HAH, nei? han gjorde ikke det?? Haha. det har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan jo gå inn på hjemmesiden og bestille derfra? Hvis du ikke foretrekker å dra dit selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_mons_* Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Buttplug er vel kanskje det du er på utkikk etter og ikke en Dildo som sådann? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 kondomen er ikke akkurat tykk, så det blir vanskelig å polstre den harde tuppen Jeg har faktisk hatt kondom på en banan, men ALDRI stappet den inni et hull ! hehe. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 kondomen er ikke akkurat tykk, så det blir vanskelig å polstre den harde tuppen Jeg har faktisk hatt kondom på en banan, men ALDRI stappet den inni et hull ! hehe. Hvorfor hadde du den på en banan da? *trene*? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg