Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Passende dildo for analen?

Jerome

Anbefalte innlegg

Lurer på en liten sak...

Er det noen som vet om en eller flere bra dildoer som er ok for anal bruk?

Og da mener jeg ikke butt-plug eller noe, men en dildo som ser og føles ut som en ekte penis... (så langt det er mulig :p ) :!:

Endret av Jerome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En passende dildo for analen er en buttplug. Skal du ha en dildo som ser ut som en mann sin penis, har jeg mindre peiling. Jeg ville ha foreslått en litt mindre en, dog.

Men ta deg en tur på kondomeriet, som Epletyv sier. Kanskje, om du tørs, spør betjeningen om hjelp? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Haha hadde det ikke vært litt sært å laget avstøpning av sin egen pikk, og så trykke den inni sin egen stjert???? :!:

Then you know how it feels. K?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Haha hadde det ikke vært litt sært å laget avstøpning av sin egen pikk, og så trykke den inni sin egen stjert???? :!:

Om man kan trykke andre ting inn der burde det ikke være noe i veien for å bruke sin egen glødestav ;)

Lenke til kommentar
Gjest Analsex

Tjaaa....først og fremst kan du jo begynne med å følge denne lenken for å lese litt om Analsex . Lenken peker riktignok til en artikkel som heter "Jenter og analsex", men jeg antar at dette er nokså gjengs over... :)

Deretter så kan du jo besøke denne siden for å finne frem til et produkt som passer deg; Analsex

Lykke til med utprøvingen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...