Gå til innhold

Unbranding av Sony ericsson mobiler, XS 3.1!

Anbefalte innlegg

Heihei..

Jeg har en hel frikveld nå og tenkte at jeg skulle prøve meg på å flashe inn ny firmware på min W880i, og få flashmenyer til å virke. Også fjerne ENTRY-ikonene såklart :)

Det jeg lurte på var om noen her ute hadde prøvd dette og kunne fortelle litt om hvordan det gjøres? Har funnet en fin-fin guide til dette her: http://www.topsony.com/forum/showthread.php?t=6671

Men jeg forsto ikke helt hvor jeg fant de nye filene jeg skulle flashe inn osv,

Håper noen der ute er villig til å hjelpe enda et offer for Mobilselskapene sine brandinger :)

Mvh Effectiv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, har du for det første firmware som støtter norsk språk pakke til W880i? Hvis du flasher W880i med firmware som ligger på nettet, er det veldig lett og miste den norske språkpakken, ikke så viktig kanskje? Jo, om du mister denne, mister du jo også ordlisten ved SMS, og dette kan bli en ganske irriterende affære. Samt at resten av telefonen blir engelsk (selvom dette ikke skulle være noe problem).. Men om norsk ordliste ikke bryr deg, er det jo bare og sette seg inn og lese grundig på topsony eller google. Er veldig enkelt når du kommer til saken ;)

Lenke til kommentar

Jeg skrev i posten over at jeg klarte det :) Med norske språkpakker og alt. Eneste er at jeg mangler et ikon. Nemlig i standby (altså helt ytterst der man ser bakgrunnsbilde og sånn) mangler jeg ikonet der ENTRY sto før :) Men når jeg trykker der så kommer jeg bare inn på menyen :p Ellers virker alt :) Fikk nyere firmware enn Sony Ericsson har lagt ut på sin oppdateringstjeneste av en eller annen grunn :) hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...