Dal Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Heisann. Dette er vel kanskje et forum om trykte serier, men tok sjansen, siden jeg ikke fant en bedre kategori. Jeg leter etter navnet på en tegnefilm jeg så når jeg var liten, det var to rampete kråker i hovedrollen. Noen som vet hva jeg snakker om? Hvis noen vet det engelske navnet på denne, så hadde det vært best, med tanke på å kjøpe på DVD (hvis det er gitt ut). Takk. Lenke til kommentar
sirhenning Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 God aften. Jeg vil anta at det du leter etter er: "Heckel & Jeckel". På begynnelsen av 80-tallet leide min familie flere videoer på VHS med det jeg tror heter Terrytoons. Her fikk man servert Mighty Mouse, Sidney the Elephant, Deputy Dawg, Dinky Duck og nevnte Heckel & Jeckel. Nostalgien tar overhånd, sukk. Finnes sikkert på Amazon.com. Lykke til. Ærbødigst hilsen, Sir H. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Aaah, glimrende, nå fant jeg det. Her en en wikipedia-link: http://en.wikipedia.org/wiki/Heckle_and_Jeckle Men de ser ikke ut til å finnes på DVD (ennå) Uansett: Jeg takker for Deres meget fremragende innlegg som løste denne hodepinen for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå