Gå til innhold

Ny pc. Spilling og film. intel cpu og geforce kort..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville revurdert hovedkort. Hva skal du egentlig med et kort til over 2000 kr? Har du planer om SLi, om nei så vil et Intel P35 kort gjøre samme jobben. Eks Gigabyte GA-P35C-DS3R

Ville heller kjøpt et 4GB sett (2x2) Mushkin XP2-8000 4096 MB Extreme Performance (2 x 2048).

Strømforsyninen er noe dyr, særlig om du også må kjøpe kabler. Rev.3 er da grei, men ikke modulær.

9600 er ikke et dårlig kjøp, men jeg ville lagt noen kroner til i det og kjøpt et Foxconn GeForce 8800 GT 512 MB.

Prosessoren er meget bra og gir mye pris/ytelse.

Lenke til den publiserte handlevognen

Lenke til kommentar

jeg har ikke store planer om SLi nå, men jeg vil ikke at jeg skal låse meg til å ikke få oppgradert med et skjermkort til..

Men da vil vel kanskje 500w bli i miste laget? angrer på at jeg ikke kjøpte 600w.. f...

har også sett på Asus P5N-T Deluxe, men det har fått litt blandet kritik etter som jeg har fått med meg.. eller?

Lenke til kommentar

Ganske stor premium å betale 1400 kroner for noe du kanskje en gang ønsker.

Mener SLi er for de som er sikker i sin sak. Om noen mnd er det ikke utenkelig at det er mer hensiktsmessig å kjøpe et nytt skjermkort framfor ett til.

Men selvfølgelig det er dine penger. Tror du vil kunne kjøre 2x 8800 GT i SLi med en mist 500.

Har ingen erfaring med de 780i kortene.

Lenke til kommentar

jeg kjører en 3870x2 med en mist500watter. faen, nå må dere gi dere med den forbanna wattgaloppen. ingen systemer som seriøst har behov for 750watt eller mer...

og ikke kjøp 9600, mye bedre å leke med 8800gt eller ati 3870. OG INGEN nvidia SLi hovedkort, det er endel krøll med dem. regner du deg selv som flink med data går det greit, men ellers råder jeg deg å holde deg unna nforce hovedkort..

mer stabilitet og forutsigbarhet på p35 fra intel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...