Gå til innhold

Er det bedre bildekvalitet på samsung 24" enn Packard bell 19"?

lobfredd

Anbefalte innlegg

Jeg har packard bell 19" nå.

Skal skaffe meg en 24" til spilling og nett-surfing.

Så lurer på om det er bedre bildekvalitet på Denne enn Denne

Utifra spesifikk er samsungen best , men det er jo så sinnsykt bra bilde på packard bell'en, bortsett fra at det er 8ms.

Vil jeg bli mer fornøyd om jeg bytter ut min packard bell med den samsungen der?

Endret av lobfredd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en betydelig oppgradering, men for meg så blir den for dyr i forhold til hva jeg får igjen

Men har du penger nok så tror jeg nok du vil bli veldig fornøyd om du kjøper den Samsungen ja (hvis du har pc som greier spill osv i den oppløsningen vel og merke)

Lenke til kommentar

Med dit skjermkort/system gjoer du deg nok en tjeneste ved ha en 19".. Du vil ikke kunne kjoere nye/halv gamle spill paa full opploesning alikevel.. og da gaar det jo ut over kvaliteten...

Men til nettsurfing og filmtitting vil jo samsungen stikke av med seieren... Men hvorfor samsung og ikke denne BenQ til 2600,-

Mitt tips: hold deg til 19" intil du oppgraderer maskina di

Endret av Djenzn
Lenke til kommentar
Med dit skjermkort/system gjoer du deg nok en tjeneste ved ha en 19".. Du vil ikke kunne kjoere nye/halv gamle spill paa full opploesning alikevel.. og da gaar det jo ut over kvaliteten...

Men til nettsurfing og filmtitting vil jo samsungen stikke av med seieren... Men hvorfor samsung og ikke denne BenQ til 2600,-

Ja, er det bedre kvalitet på den BenQ?

Finnes det noen bilder med litt bedre kvalitet enn den i prisguiden så jeg får se utseende på den?

Jeg kjøper også 4GB mushkin redline, nytt hk og E8400 i samme slengen som en 24"!

Endret av lobfredd
Lenke til kommentar
MEN naa som du sier du kjoeper annen HW ogsaa tror jeg det vil gjoere seg med en 24"..

Ja, men problemet er hvem!

Trur egentlig jeg kjøper samsungen pga. utseende fremfor Den BenQ.

Det er derfor jeg spurte om noen hadde testet den skjermen jeg har nå og samsungen, som kunne si hvem soom hvar best!

Lenke til kommentar
Vil jeg bli mer fornøyd om jeg bytter ut min packard bell med den samsungen der?

hehe... det er jo ditt spoersmaal:)

Det at den er 5"(12,5cm) stoerre betyr at du vil bli fornoeyd, bigger is better.. Du vil ikke kunne kjoere spill bra paa 1900x opploesning.. men til desktoppen vil det gjoere seg veldig bra... Du vil bli fornoeyd...

Det skal veldig mye til faar aa finne 1 kar som har testet eksakt begge modellene, men det er ikke det som er viktig... les paa hva folk syntes om samsungen eller BenQ - de er fornoyede og det er jo det som teller..

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg kjørte jo lotro på full grafikk og på en tv med 1080p på full oppløsning uten noen for for lagg.

Er det høyrere oppløsning på den samsungen enn en full HD tv`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...