Xaphor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei! Er veldig bekymret og irritert over at Msn Live messenger ikke funker på min Acer Aspire 9301 AWSMI. Den har Windows Vista Premium. Har det noe med dataen eller programvaren gjøre? Desperat! Please, hjelp meg! Takker for alle svar! Mvh. Xaphor Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva er det som ikke fungerer? Får du ikke installert, får du ikke startet programmet, får du ikke logget på? Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Først installerer jeg det så rett etter at jeg åpner det Kommer dette opp "Msn Live Messenger virker ikke lenger" Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 prøvd å: - restarte maskinen? - avinstallere og installere msn på nytt? - scanne maskinen for virus og adware? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg sliter også med MSN. Kan ikke logge på på min HP Pavillion DV1000. Kommer bare ei feilmelding. Prøvd å feilsøke, men finner ikke noe galt... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ventle, alle disse tingene er gjort! Og dette er et problem som har repetert seg, helt siden jeg lastet det ned! Noen som har gode forslag til andre gode innloggingstjenester som jeg fremdeles kan bruke samme "profilen" på? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk ikke loget på jeg heller, men jeg bare spam trykket Still tiden på pcen riktig, og slå av proxyene I IE. Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Nå datt jeg av! Forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå