killmeister Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Finnes det noen måte som gjør at statusen min alltid er borte uten at den jeg ikke har tid til å prate med kan finne ut av det på??? Vet det høres rart ut..men jeg vil gjerne beholde vennskapet, men denne personen "maser" hele tiden...uansett vilken online status jeg setter... Svar mottas med enorme menger takknemlighet:-) Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Alt jeg har å si: Skjerp deg! Si til vennen din at du ikke liker det! Anbefaler at brukermoderator legger ned emnet. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om du står som "borte" så er du vel borte da Er jo bare å la være å svare! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Slemt gjort mot vedkommende og om du skulle søke og finne noen sider på nettet som kan "fikse det for deg om du skriver mail og passord" så aldri finn på å gjøre det Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Alt jeg har å si: Skjerp deg! Si til vennen din at du ikke liker det! Anbefaler at brukermoderator legger ned emnet. Hadde det enda vært vennen min.. det er dama til kompisen min... Jeg anser det som et problem at folk ikke respekterer den statusen jeg setter på msn... De aller skjønner at midt på dagen, og det står eks. busy..ja, så er jeg opptatt.. så om det ikke er veldig viktig, så kan det vente. Problemet er skikk og bruk som ikke henger sammen med nye kommunikasjonsmetoder. Endret 23. februar 2008 av killmeister Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg vil anbefale deg å prate med henne og fortelle henne at du synes det er litt upassende at hun kontakter deg så ofte på MSN. Det er da ikke verre enn det, er det vel? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hun ser ikke at du blokker henne. For henne vil du bare fremstå som avlogget. Er det ikke det du vil? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 endrebjorvik: Det er riktig, det ser ut som om du er offline =D Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 jo.. det er det jeg vil..men gjorde det en gang, og da fant de ut av det med hjelp av en block sjekker... hadde håpet å slippe den flaue situasjonen;-) -Det er ikke det at hun skriver noe spes, som gjør dette..men hun maser så sykt mye om alt og ingenting, uten at ho skjønner det selv.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ..men jeg vil gjerne beholde vennskapet, men denne personen "maser" hele tiden... -Det er ikke det at hun skriver noe spes, som gjør dette..men hun maser så sykt mye om alt og ingenting, uten at ho skjønner det selv.. ...og hvorfor vil du beholde dette vennskapet sa du? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da er det bare til å ignorere meldingene når du står på 'opptatt', 'borte', osv. Hvis du står på 'borte', så kan du godt være borte i timesvis. Etter hvert blir hun lei av mase. Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Helt enig med endre! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 og da fant de ut av det med hjelp av en block sjekker... Dette går kun an om du ikke har en spesifisert liste over hvem som kan kontakte deg. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Enig med de over her. Sett status på borte/opptatt, og bare la være å svare? Hun slutter vel å mase etterhvert, og statusen hindrer jo ikke deg å prate med andre? Skjønner ikke helt problemet... Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg forstår ikke helt problemet, høres ut som dere har store sosiale problemer i venne gjengen din, vis folk føler et behov for å kontrollere hvem som har blokka hvem, så mye hadde jeg bare ikke giddi å bry meg, vil ikke noen prate med meg så gidder ikkej eg prate med dem heller. bare la være å svare så slutter hu å skrive ting. personlig har jeg sletta alle jeg ikke gidder å prate med fra msn, vil de prate med meg kan de fortsatt det. men jeg kommer ikke til å starte samtale med dem. grei løsning. til slutt tar de hintet. just dont give them any cookies!!! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg blokker folk som maser på MSN. Ser ikke på det som galt. Lenke til kommentar
Encoded Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Moralens voktere har talt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvorfor velger du å svare selv om du har satt statusen din til Borte? Det er jo DU som ødelegger for deg selv. La status være status. En annen ting er å svare når DU ønsker det. Det er ingen som tvinger deg til å svare. Om hun fortsetter å mase, så lar du henne vente til du ønker å svare. Så tar du scroll up og svarer deg nedover. (Hadde jeg gjort ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå