Chief_R-W Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei. Kjøpte nylig et subwoofer kit ifra BRL GAS ALPHA2x12 i fabrikkasse lukket og 900ALPHAX4100 sluttsteg/forsterker. Ifra før hadde jeg Pioneer DEH 4000 UB CD spiller m USB. Da det kommer til monteringen så er problemet at jeg ikke får brukt basselementene skikkelig. Har 1x2 rca kabel i fra CD spiller og bak til forsterkeren. Om jeg da plugger i 1 RCA plugg i forsterkeren i feks ch 1 så låter basseren men bedre om jeg da kopler til 2 RCA plugger i samme kanal. Men problemet er at jeg har kun 2RCA kontakter og hvis det er at jeg må ha 4 RCA kabler til forsterkeren for at jeg skal få maksimalt effekt ? Har ikke det stort greie på bilanlegg enda Er det at selv om jeg har en 4 kanals forsterker at jeg brokopler den til 2kanaler at forsterkeren trenger signal på alle 4 RCA inngangene på forsterkeren ? Håper på et svar fra en med kompetanse Mvh Chief_R-W Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Bruksanvisning med tegning. Siden det kun står hva de forskjellige inn/utgangene er at jeg ikke vet hvordan det er med RCA inngangene. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvis du bare har 1 rca utgang (stereo, 1rød og 1hvit) så må du ha y-ledd inn til forsterkeren, værre er det ikke Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Takk for det Så da er det for meg å få kjøpt inn 2 Y forgrenere da altså. Noen som har tips om hvor jeg får kjøpt det ? EDIT: Funnet sted å kjøpe Y splitter Link til eventuelle andre som trenger en slik http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1967 Billig var de også på Bilradiospesialisten + gratis frakt ved bruk av VISA eller MASTER CARD Mvh Chief_R-W Endret 23. februar 2008 av Chief_R-W Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 De holder i massevis, så bare å kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå