Gå til innhold

Hva er det dårligste førsteinntrykket du noen gang har gitt?

Darkbuster

Anbefalte innlegg

For litt siden dro jeg til en klassekammerat. Vi bestemte oss får å kjøre opp til en kammerat av han, begge på min lille søte scooter. SÅ kom vi til han og kjørte inn oppkjørselen hans som bestod av bare grus. Litt på siden av oppkjørselen sto en skinnende, blang og ny Lett liggesykkel. Den var helt fantastisk. Så jeg skulle parkere ved siden av. Men. Det var jo så mye grus der. og vi var to på en liten scooter. Så det endte med at jeg bremset kun med bakbremsen og nesten tippet over den fiiine Lett motorsykkelen. Mens eiern sto og så på og rev av seg håret i frustrasjon. Heldigvis for meg ble bare det ene blinklyset litt løst. men alikevell. Herrguud så flaut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble kjent med en hyggelig dude på en sommerjobb. Det har ressultert i at vi drar på fylla sammen iblant. En gang dro han meg med på fors hos noen venner av han jeg ikke kjente.

Uansett: Vi begynte å prate om sommerjobber og havnet fort inn på teamet: "Jacob sin sommerjobb", jeg jobbet som guide i den lokakale stavkirken store deler av ferien. Sjefen min som var ei fitte, tok seg fri midt i høysessongen. Jobben ble erstattet av en idiot av uante dimensjoner, noe jeg sa. I tillegg til: "Ser jeg fitta igjen, skal jeg faen meg gi han kokkos". (kozemoze promille på dette stadiet) Etter at jeg sa det kom det en del nervøs latter, og vennen min sa: "Jaaah. Laffen. Skal du fortelle oss om sommerjobben din da?".

Laffen: "Jau. Eg jobba som guide, men ho sjefen min var litt av ei fitta. Tok seg fri MIDT i HØGSESSONGEN, EG måtte ta øve for ho".

Det ble stille i noen sekkund, før jeg tok tak i totalt ukjente laffen og ga han kokkos til knokene mine svei. De har sett på meg som en liten raritet etter det.

Lenke til kommentar

SKulle på vors med noen venner av kjæresten min som jeg aldri hadde møtt før, litt nervøs og lite spising denne dagen gjorde kvelden til ett helvete. Drakk en flaske rødvin ganske kjapt, altfor kjapt, og det endte opp med at jeg satt på dassen deres i 2 timer og spydde.. Var ikke akkurat beste førsteinntrykk det der :p

Lenke til kommentar

Husker første gang jeg møtte Ida (Penis Trygve) på The eXperience. Var dødssliten etter togtur, og satte meg ned ved #Care-crew. Fikk forkleet av sjefen og så dro Ida fram hånda og skulle hilse. Dum som jeg var så skjønte jeg ingenting, og trodde hu skulle ha forkleet mitt. Tok litt tid før hu endelig forklarte at hun bare skulle hilse ...

*wants TeX-08*

Lenke til kommentar

Jobbintervju. Jeg var litt nervøs og tenkte på hva søren hu het hu jeg skulle snakke med. Så kommer ei dame og presenterer seg, rekker fram hånda og smiler. Hu het det jeg trodde, men i stedet for å hilse tilbake sier jeg "stemmer". :ermm:

Nei, jeg fikk ikke jobben.

Lenke til kommentar

Skulle møte en dame til et møte på jobb, banka på døra hennes men fikk ikke noen reaksjon så dundra bare inn og traff henne midt i planeten med døra i det hu holdt på å åpne døra for meg..

Da ble jeg vel ganske dyprød i trynet, tror jeg :p

Lenke til kommentar

gangen da eg skulle ha muntlig eksamen i 10ende, valser inn midt inni en annen sin fremføring, skjønner ikke en dritt og bare sitter meg ned, så ser alle rart på meg. Også peker læreren sånn surt på døren, eg snur meg og ser og skjønner ingenting. Så roper hun UT og eg forstår det endelig, når det da ble min tur velter eg koppen med kaffe til hun damen (aner ikke hvorfor faen hun var der, aldri sett hun før, men hun var der) midt på skrittet hunnes. Fikk stryk gitt ;)

Lenke til kommentar
Husker første gang jeg møtte Ida (Penis Trygve) på The eXperience. Var dødssliten etter togtur, og satte meg ned ved #Care-crew. Fikk forkleet av sjefen og så dro Ida fram hånda og skulle hilse. Dum som jeg var så skjønte jeg ingenting, og trodde hu skulle ha forkleet mitt. Tok litt tid før hu endelig forklarte at hun bare skulle hilse ...

*wants TeX-08*

Ahaha! Stemmer det. Du så ganske sliten ut, ja. :wee:

Lenke til kommentar

Dårligste må vel være den gangen jeg møtte faren til eksen min for første gang iført en T-skjorte med teksten "Thousands of my potential children died on your daughter's face last night"... Tenker meg aldri om når jeg kler på meg.

Lenke til kommentar
Dårligste må vel være den gangen jeg møtte faren til eksen min for første gang iført en T-skjorte med teksten "Thousands of my potential children died on your daughter's face last night"... Tenker meg aldri om når jeg kler på meg.

Ahahahahahaha :!:

Genial :wee:

Lenke til kommentar

Jeg skulle overnatte hos en gutt jeg likte ganske godt. Dagen etter hilste jeg på moren hans og vi småpratet litt. Hun var hyggelig, men det var bare ett lite problem. Gutten hadde løyet om meg! Han sa til moren sin at jeg hadde gått i klasse med ham og hadde bodd der, men at jeg flyttet. Det hele var i grunnen litt pinlig. Spesielt da hun skulle kjøre meg hjem, og jeg greide å si at jeg aldri hadde vært der før.

Lenke til kommentar

Selv om jeg helt sikkert har gitt noen helt på trynet førsteintrykk opp igjennom årene kommer jeg dessverre ikke på noen nå, men slenger allikevel opp dette bildet da det er ganske relevant til tråden.

post-101797-1212334443_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...