Gå til innhold

Hva er det dårligste førsteinntrykket du noen gang har gitt?

Darkbuster

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Hva er det dårligste førsteinntrykket du noen gang har gitt?

Det dårligste førsteinntrykket jeg noen gang har gitt må vell ha vært da jeg møtte et av våre nye lærere. Jeg skjønte ingenting av nynorsken vi hadde, og presterte dårlig med bare å tulle og sukke. Læreren så oppgitt på meg og sa at hvis jeg ikke skjerpet meg kom jeg til å ende opp i "bånn i bøtta". Ikke akkurat hva jeg kaller et godt førsteinntrykk av en lærer vi skulle ha videre i et halvt år.

Så hva med dere, forumbrukere? Hva er det dårligste førsteinntrykket du noen gang har gitt?

Husk at du også kan poste som gjest hvis førsteinntrykket er helt forferdelig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var på prøvemuntlig med læreren i 9.klasse (altså, ingen "big deal"). Jeg kom inn døra, og skulle lukke den. Dytter den litt hardt, men får ikke tak i den igjen, så det ender med at jeg smeller døra igjen. "Ops" sa jeg, og gikk for å ta ho i handa (skulle jo være "ordentlig"), og da snubler jeg i mine egne bein, og skal ta meg for. Smeller hendene i pulten ho har foran seg. Det gikk bra, da. Fikk en 6'er. :)

Lenke til kommentar

Må vel være første gymtimen min i 10.

Møtte opp med en t-shirt der det sto Kill Heidi med bilde av en fonduegaffel (en parodi på kill bill).

Fant senere ut at læreren heter Heidi... I tillegg hadde jeg glemt gymtøy.

Kan nevne at læreren ikke tok seg nær av det og at hun ellers er veldig grei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Traff for første gang ei venninne av en venn av meg, som vennen min hadde pratet en god del om. Dette var i vinter. Jeg klarte å snuble i noe skrot som lå på veien. Det var blankis, og fallet var skjebnesvangert. Jeg landa rett på skinka, og brukte flere minutter på å komme meg opp i rett stilling igjen.

Ble ikke dama jeg skal gifte meg med akkurat.

Lenke til kommentar

Da en god og brisen Glint sammen med en kompis skulle "sjekke opp" superseriøse satanistbærter fra Italia. Vi slengte oss ned ved samme bord, og leverte følgende linjer:

"So what do you want for breakfast?"

"How do you like your eggs, scrambled or fertilized?"

"Come on, baby! Let's go play in the toilet."

"You make me want to do drugs and worship Jesus, honey."

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Da jeg skulle presentere jeg for en kis på Utøya i fjor:

Han: Hei! Jon!

Jeg: Hei! Sil!

Egentlig heter jeg Silje, men jeg sa bare Sil. Innmarri sært å bare si halve navnet sitt. Så smart er jeg liksom.

haha noe lignende skjedde med meg :D. Hos psykolog. Hun sa hva hun het og spurte hva jeg het. Så bare poppa navnet hennes ut av munnen min som et speil. Var nesten hypnotisert og skikkelig trøtt. Ho var så pen :p Og hun het faktisk Silje! Så når hun spør hva jeg heter og får hennes eget navn som svar av en pasient som er hankjønn blir det et litt rart første inntrykk

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har gitt masse dårlige førsteinntrykk, men den morsomste opplevelsen jeg kommer på i farta var den gangen jeg gikk i 10. klasse.

jeg og min nye kompis hadde det morsomt med at vi gjemte oss for hverandre om vi kom på besøk og ringte på døra..

Denne gangen valgte jeg å gjemme meg bak døra idet den ble åpnet, og det var selvfølgelig ikke kompisen min som åpnet døren, men faren. Der stod jeg da.. bak døren og viste ikke helt hva jeg skulle gjøre.. ''hallo? .. Hallo, e d nån her?'' Så tittet jeg frem med et glis, og jeg ser for meg at tannreguleringen glinset i solen.

Det var mitt første møte med faren hans.. I ettertid har jeg hatt mange slike opplevelser hvor jeg skulle kødde med kompisen min, men det endte med at det var faren som kom i veien.

Nå er jeg og min beste kompis 22 år, og vi ler enda av den perioden. Jeg smilende med tannregulering som glinser i sola! :)

Litt intern, men et godt minne ihvertfall!

Lenke til kommentar

Joda. I starten av 10kl når vi var i polen med klassen så skulle rektor være med og han hadde akkurat begynt på skolen. Så var det jo noen folk som hadde en liten fest på hotellrommet ved siden av rektor sitt. Det hotellrommet ble jo ganske fullt etterhvert. Så våkner jo selvsagt rektoren. Så han står jo i døra og ser 10-15 ungdommer stappa inn på ett rom med røyk, øl og sprit. "Velkommen til skolen"

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kommer på må være fra niende klasse, heimkunnskap.

Vi hadde norsklæreren vår som vikar, og hun insisterte på at vi måtte sitte "i ringen" der hun skulle forklare hvordan vi skulle lage denne retten. Å sitte og høre på læreren forklare slikt syntes både jeg og resten av elevene var ganske så kjedelig, så det ble en del protester på dette. Jeg husker jeg diskuterte aktivt for å bare begynne å lage mat, og deretter ta spørsmålene som de kom, noe hun etter hvert, med en del tvil ga etter for. Videre startet matlagingen.

Vi skulle lage en fiskerett, husker ikke hvilken. Første vi skulle gjøre var å legge fisken i lunket vann, slik at den begynte å tine for å lettere få den ut av plastikken.(Det lærerinnen tenkte å forklare oss, men som vi - og spesielt ikke jeg ville høre på)

Jeg liker ikke fisk, så har aldri tilberedt fisk før, og begynte dermed med største og skarpeste kniven jeg fant for å få fisken ut av innpakningen. Dypfryst som fisken var, så funket ikke dette, og gikk etterhvert med hodet lavt for å spørre hvordan jeg skulle gjøre det. Lærerinnen var vel ikke helt overrasket over at det gikk som det gikk, så jeg følte en sånn ... "hva var det jeg sa"-følelse når hun forklare hvordan det skulle gjøres.

Fisken ble etter hvert lagt i vasken, med lunket vann ... Vet ikke om jeg skal nevne at det smakte salo av retten ...? :p Gjett hvem som ikke hadde vasket vasken, da.

Jeg følte meg ikke høy i hatten etter det. :hmm:

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har gitt masse dårlige førsteinntrykk, men den morsomste opplevelsen jeg kommer på i farta var den gangen jeg gikk i 10. klasse.

jeg og min nye kompis hadde det morsomt med at vi gjemte oss for hverandre om vi kom på besøk og ringte på døra..

Denne gangen valgte jeg å gjemme meg bak døra idet den ble åpnet, og det var selvfølgelig ikke kompisen min som åpnet døren, men faren. Der stod jeg da.. bak døren og viste ikke helt hva jeg skulle gjøre.. ''hallo? .. Hallo, e d nån her?'' Så tittet jeg frem med et glis, og jeg ser for meg at tannreguleringen glinset i solen.

Det var mitt første møte med faren hans.. I ettertid har jeg hatt mange slike opplevelser hvor jeg skulle kødde med kompisen min, men det endte med at det var faren som kom i veien.

Nå er jeg og min beste kompis 22 år, og vi ler enda av den perioden. Jeg smilende med tannregulering som glinser i sola! :)

Litt intern, men et godt minne ihvertfall!

Jeg lo :wee:

Ser det før meg :p

minnet om den gangen jeg var oss en vennine. hun gikk på do også fikk jeg den ideen at jeg skulle skremme henne. så jeg gjemmer meg bak døren, også blir den lukket opp jeg hopper fram og skriker høyt. Da ser jeg mormoren liggende på gulvet med saft over seg :blush:

Veldig bra første intrykk det er det ikke tvil om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...