Gå til innhold

Veien til økt appetit!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv og spis mye, kroppen blir vell mere og mere vandt til det. Selv får jeg veldig bra apetit etter en treningsøkt, ihvertfall sånn 30-40 min etter.
Har prøvd lenge nå, er virkelig vanskelig! Det jeg virkelig spør etter er noen metoder eller ett eller annet som kan gi mer rom for mat.
cannabis øker også apetitten, men er vell neppe noe bra for treninga. :p
Hm, kanskje jeg må prøve...
Lenke til kommentar

nå tror jeg det er noen uheldige effekter med cannabis, selv om man blir sulten, så sliter kroppen med å ta opp næring ellerno hvis du røyker ofte, husker ikke hvor jeg leste dette, men er ikke de aller fleste stonere drit-tynne?

skal ikke si det for sikkert men sjekk det opp for å bekrefte/avkrefte før du bruker rev som gainer :D

Lenke til kommentar
I ca et halvt år har jeg prøvd å spise så mye som mulig hver dag. Begynner å få noe mer plass, men ikke mye nok.

Hvor mange måltider hver har du? Hva er det du normalt spiser? Om du ikke har økt noe på et halvt år ved å spise så mye som mulig, så spiser du enten ikke mye nok eller så trener du rett og slett for mye og musklene dine får for lite hvile.

Lenke til kommentar

Kan godt hende musklene mine brukes for mye. Er litt treningsnarkis, skal helst ha trent hver dag på en eller annen måte. Blir ca 2-4 dager på studioet i uka. Får vel bare fortsette å prøve å spise mer :) Spørsmålet mitt var jo egentlig om noen hadde tips/metoder for mer matlyst, ikke om noen kunne finne ut om jeg spiste for lite.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
nå tror jeg det er noen uheldige effekter med cannabis, selv om man blir sulten, så sliter kroppen med å ta opp næring ellerno hvis du røyker ofte, husker ikke hvor jeg leste dette, men er ikke de aller fleste stonere drit-tynne?

skal ikke si det for sikkert men sjekk det opp for å bekrefte/avkrefte før du bruker rev som gainer :D

Tror nok ikke de fleste røykere er drit-tynne nei. Har nok fint lite med det å gjøre, men etter en time eller noe sånt etter at man har røyket så øker apetitten betraktelig. Sansynligvis fordi det senker blodsukkeret. Av samme grunn tror jeg også at man etter litt lengre tid (2 timer eller noe sånt) at man blir litt mer sliten igjen. Det er ihvertfall ikke anbefalt å røyke noe sånt før man skal på trening! Da blir det fint lite trening gjort gitt og man blir også mye mer sliten. Men etter treningen, da kan det nok kanskje være litt lurt faktisk siden man får spist ordentlig og samtidig slappet litt av etter treningsøkten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...