suneks Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Der er sket noget rigtigt ireterende :-? med min computer. Når jeg vil åbne en mappe eller Denne Computer så åbner den Søg ((( den man normalt åbner ved at gå ned i start))) Hvad skal jeg gøre????????? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 I helvede man! Hvad der skjer med deres computer er mig likegyldig... :-? Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 I helvede man! Hvad der skjer med deres computer er mig likegyldig... :-? Fra retningslinjene: "Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone". Kan ikke si at du følger opp til det... Så til saken. Jeg vet ikke om noen annen måte å bli kvitt dette problemet enn å reinstallere Windows. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 eller du kan gå over til å bruke Windows utforsker. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kanskje Norton Systemworks kan fixe det? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 rot rundt i registret, en eller annen plass der inne kan du sette opp hva som skal komme opp som standard når explorer starter opp.. husker ikke helt hvor det var men jeg kan sikkert lete det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå