iGabby Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har scannet med f-secure og ad-aware.. finner ikke mye asså Plutselig når jeg trykker på datamaskin eller kontrollpanel forsvinner alt utenom skjermbilde og kommer tilbake etter 10-20 sek.. Noen som kjenner til problemet? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 har vista.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kansje explorer.exe krasjer eller noe slikt? Prøv å søk med trial versjonen på NOD32. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Som iNeo sier, så høres det ut som om explorer kræsjer. Tror kanskje jeg ville kikket på hijackthis også. Det kan være i utgangspunktet ufarlige programmer som forårsaker det også. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Do a system scan and save a logfile" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 den ble ganske så lang.. trykte V på alle og reparerte de.. funker flott nå=) Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Til meg ( Har XP) klikker det ofte!! Eller jeg sitter å spiller og så forsvinner oppgavelinjen og alt på skrivebordet forsvinner :S Hva har skjedd? Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, bare lurer på hva du mener med lime inn i posten? For nøyaktig dette skjer med meg no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå