link202 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Tips til de som er interessert å ta turen nå til 2-4 mars eller titte på The River sin webside for fremtidige møtekampanjer. "Laura Anderson er en verdensevangelist som bl.a. ble håndsplukket av Reinhart Bonnke for å hjelpe ham under flere kampanjer." Kilde: http://theriver.no Laura Anderson sin Myspace side: http://www.myspace.com/lauraandersonministries Endret 23. februar 2008 av link202 Lenke til kommentar
strayder Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tips til de som er interessert å ta turen nå til 2-4 mars eller titte på The River sin websidefor fremtidige møtekampanjer. "Laura Anderson er en verdensevangelist som bl.a. ble håndsplukket av Reinhart Bonnke for å hjelpe ham under flere kampanjer." Kilde: http://theriver.no Laura Anderson sin Myspace side: http://www.myspace.com/lauraandersonministries Ja her er en hel haug med kristne så og si programforpliktet til å gå å se tenker jeg! Bare tenk hvor mye penger denne kvinnen tjener!!! Jøss, noen ganger er det så jeg nesten får lyst til å starte som predikant for virkelig å tjene lett tjente penger! Ikke en kjeft kommer noen gang til å stille spørsmål ved vissvasset disse står og predekerer, de snakker jo alle etter kjeften allerede! Det må jo være verdens letteste jobb å lure penger ut av så lettlurte fjols som de religiøse!!! Bare å si hallelulja og pengene renner inn.... Har ikke et sterkt nok ord som dekker det jeg mener om dette engang...... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nesten så man skulle tatt turen, sittet med lommelærka på innerlomma bakerst i salen og hatt konstant latterkrampe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) nesten så alle fra religions forumet skulle dukke opp, som lesber, homser, transer, satantiser og ateister, og ta over hele salen Endret 23. februar 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sendt a på hue ut av Norge... "Norway! Capital of Atheism!!!" Lenke til kommentar
strayder Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hun må dø! Da har du en jobb foran deg... Er ikke så veldig redd sånne svovel predikanter, det som uroer meg mer er at de religiøse TROR at pengene de gir får å gå å se på disse kjendis predikantene ganske mirakuløst hjelper verden på et eller annet mystisk vis... men pengene gjør kun predikantene enda mer stinkende rike, thats all! ang kollekt: Kjørte min gamle mor i begravelsen til en av hennes naboer for et års tid siden og sier(på spøk såklart!) i det kollekt bøssen sklir forbi oss at jeg bare tok hundre kroner av kollekten siden det var så lite i kollekt bøssen. I fullt alvor visker min mor indignert og sint at jeg skulle legge de hundre kronene tilbake igjen med en eneste gang... *sukk* Man kan ikke en gang spøke i kirken lenger jo... Hun sa etterpå at hun også spøkte, men jeg er ikke sååå sikker... Tar man i betraktning at det bare er omtrent 15% som IKKE går rett i kirke kassa er det kanskje ikke så rart at det ikke var så mye i den kollekt bøssen.... Endret 25. februar 2008 av strayder Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 er det virkelig slik i norske kirker at de samler inn kollekt, jeg har vært i noen begravelser men har aldri sett det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror ikke de samler inn kollekt i bryllup og begravelser. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg tror ikke de samler inn kollekt i bryllup og begravelser. Ikke i selve begravelsen nei, men i etterordet etterpå, eller minne stunden eller hva det enn heter der de etterlatte samles i kirken etterpå, gjorde de det. Med mindre jeg husker helt feil da. Og det er mulig, for jeg orker ikke å sitte å irritere meg over det presten sier hverken i begravelser eller i andre anledninger. Det er vel den store grunnen til at jeg IKKE skal ha min begravelse i kirken..... Så slipper jeg ihvertfall å irritere de som gidder å komme... Endret 25. februar 2008 av strayder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå