Fender2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når jeg filmer med min N95 8GB, opplever jeg at den noen ganger hakker, dvs at den filmer moen sekunder, gjør et lite stopp og fortsetter så å ta opp, stopper igjen o.s.v. Er det noen andre som har opplevd det samme, og som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har den, dette har ALDRI vært et problem for meg, har hatt den ganske lenge også! Synes du burde få den byttet! Lenke til kommentar
thrill Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det samme gjelder for min N82. Har sett klipp som er laget med N82 på nettet som også "lagger". Håper på retting i firmware. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Lukke åpne programmer kanskje? Lenke til kommentar
EXO_inferis Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hadde samme probleme ved at N95`n hakket på opptak etter 6-10 sek. Men etter mye fram og tilbake var det bare og formatere dataminnet:P like this: verktøy\verktøy\minne\valg\formater dataminne kopier da alt før formatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå