Gå til innhold

aktiv COD4 klan ser etter medlemmer (PS3)

Anbefalte innlegg

Vi er da en aktiv CoD4 klan som ser etter nytt blod til klanen, vi er for øyeblikket ikke så mange, vi vil rekruttere spillere, men vil ikke passere grensen der vi blir altfor mange medlemmer. Klanen går ved navnet Deadly 4rmed Predators, [D4P]. For å lese hvordan du joiner klanen og eventuelt andre ting som angår D4P så ta en tur innom vår nettside, den er veldig simpel men holder på en god del info. Fra nettsiden vil du kunne besøke vårt forum, oppfordrer alle norske CoD4 spillere på Ps3 om å registrere seg der, og ihvertfall de som har tenkt å joine klanen. Grunnen til at vi vil ha alle norske CoD4 spillere på Ps3 til å joine forumet, er veldig enkel, skape ett norskt CoD4 ps3 samfunn. Forumet er også veldig simpel. Nettsted : www.freewebs.com/d4pklan

Good luck and have fun,

Mvh - KillaKlown & Kizenco

Endret av KillaKlown-
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne gjerne tenkt meg å joine en klan :) dere hører fra meg på siden deres :)

PSN: xXJakobsenXx

EDIT: hmm kanskje litt misvisende navn? først nå ser jeg (på hjemmesiden deres, etter å ha lagd meg en bruker) at dere er en cod5 klan.. -_- såå.. slett brukeren min : xXJakobsenXx..

Endret av Zaddelion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...