Gjest medlem-82119 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Med vista så har log in knappen forsvunnet (blir klemt sammen til en strek) der man skal logge seg inn. logger meg inn med å trykke enter nå... Videre, når jeg redigerer så blir alle nettadresser skrevet to ganger slik at jeg må slette den ene ellers vil alle nettadresser forekomme to ganger i innlegget. Dette gjelder uavhengig av os elelr nettleser. Endret 23. februar 2008 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Gjelder dette forumet (www.diskusjon.no) eller nettsiden (www.hardware.no) ? Dersom det er forumet dette gjelder, hvilket forum-skin bruker du? Og har du prøvd andre skin? Hvilket OS og hvilken nettleser bruker du? Edit: Tråden flyttes til Tilbakemeldinger om forumet. Endret 23. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gjelder innlogging på diskusjon.no Bruker opera, samme feil både i 9.25 og 9.26, og log in feilen oppstår kun på vista maskinen. doble nettadresser skjer både med xp og vista, bruker opera på begge. Har ikke tuklet med skin og slike ting. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg