Stoffer86 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Er det noen som kan forklare meg steg-for-steg hvordan jeg får min Win XP til å dele nettverket som den har videre til PS3? Helst ved hjelp av nettverksdeleren i Windows. Har seg slik at det studenthjemmet jeg bor på benytter seg av VPN som ikke PS3 takler og lurte da på om noen kunne forklare hvordan den kan "låne" (i mangel på bedre ord) nettverket som laptopen er på. Endret 24. februar 2008 av Cisse Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) D-link support, Q8: Does the DI-624 support VPN? Yes, the DI-624 supports VPN (PPTP pass-through and IPSec pass-through). The DI-624 supports multiple concurrent VPN sessions. Endret 23. februar 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Den fant jeg og, men det hjalp ikke stort fordet. Lagt inn alt av passord og slikt på routeren men får fortsatt ikke koblet på Internett EDIT: Eventuellt en måte å bruke laptopen som en slags server eller bouncer for PS3? Slik at den sender via koblinga som laptopen har? krunglete forklart Endret 23. februar 2008 av Cisse Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det går an å lage en nettverksbro mellom kablet og trådløst på laptopen og videresende nett. Skal du ha trådløst - trådløst (laptop -> PS3) så bruker du AD-HOC med felles kanal på begge. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 bumper denne da det har kommet ny problemstilling (første post) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå