noob11 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Aner ikke, men jeg kan bli lærer og vekter med mine 16 dager bak lås og slå. Begge krever utvidet vandelsattest. Stod ingenting om noe fengselseopphold på de to jeg fikk. Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har nå fått innkallelse til politiet neste torsdag. på arket står det: Saken gjelder: Automatisk Trafikkkontroll 116km/t i 80 sone!!! Blei glad når jeg så det, mye mindre fart en jeg hadde regnet med Bota tar jeg lett, den svir, men mye bedre enn å miste lappen, som jeg fårhåpentlighvis ikke gjør. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 vil tippe du mister lappen i 3mnd med 116 i 80 sone. politiet pleier vel ikke innkalle folk bare pga av en bot? se her 116 - 120 ...................................................... ........ 3 - 5 md. http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?d...delser-2 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Du må nok belage deg på førerkortbeslag ja, vil jeg nå tro.... vær glad du mister den såpass kort du og ikke havner i fengsel.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) ser du er 18 år, det betyr vel att du må ta opp igjen teoriprøve og oppkjøring grunnet prøvetida di på 2 år. hadde prøvetida vært over hadde du vel bare fått den igjen etter 3mnd Endret 29. februar 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 er du sikker på dette, har hørt begge deler liksom, at hvis man mister den mer enn 6 mnd så må man kjøre opp/ teori på nytt... men noen sier at man må gjøre det uansett i prøvetiden... men er neimen ikke sikker selv.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) skal ikke si noe sikkert, men jeg mener det er slik ja her er det en som mista i 3mnd å måtte ta teori og oppkjøring på nytt http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert...d-p-lappen.html Endret 29. februar 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) han mistet den i 3 mnd og måtte ikke kjøre opp på nytt edit: samtidig så er det andre som måtte det, så fortsatt like uklart.. Endret 29. februar 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 awww. faen. Jeg skal hvertfall inn og være ydmyk, være en angrende synder og være ærlig. og er en kvinne som skal avhøre meg Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 om det er kvinne eller ikke spiller vel ingen rolle, enten får du en myk en eller så får du en wannebe harding som ser på deg som en skikkelig kriminell og bruker det for alt som det er verdt men lurt og være en angrende synder ja.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) har selv vært i avhør grunnet miste lappen, og fikk en rimelig artig politi kar, uten att det hjalp noe Endret 29. februar 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Litt uflaks da, 1km lavere så hadde du slippet førerkort beslag. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har nå fått innkallelse til politiet neste torsdag. på arket står det: Saken gjelder: Automatisk Trafikkkontroll 116km/t i 80 sone!!! Blei glad når jeg så det, mye mindre fart en jeg hadde regnet med Bota tar jeg lett, den svir, men mye bedre enn å miste lappen, som jeg fårhåpentlighvis ikke gjør. den er jo kjip. hva er det å bli glad for? haha mister jo lappen i 3 mnd du nå si at du fikk strekk i benet og da ble det bare bånn gass for du kunne ikke dra benet til deg :p Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 haha. nei, jeg trodde jeg slapp unna grensa på håret, men det gjorde jeg jo ikke. Tenkte feil. Jeg bare håper på det beste jeg nå. . . Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Se på bildet før du uttaler deg om noe som helst, du er vel bare eier av bilen formoder jeg? Da må det være et bra nok bilde til å identifisere deg for at du skal kunne dømmes. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Men samtidig er bildene fra disse fotoboksene så klare at dersom du ikke har håret foran ansiktet, eller noe sånt, så er det mer enn godt nok til å identifisere deg. Det er vel bare å belage seg på å smøre opp sykkelkjedet igjen. tenker jeg.. Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg tror jeg har på meg pilotbriller, hvis det kan si det ikke er meg så kansje jupp blir nok sykkel og tok. men da kan jeg hvertfall drekka på alle russetreffa xP Faen, er så irritert på meg selv ass! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du glemmer vel ikke plasseringa på det kameraet med det første da, antar jeg. Bra du tar det med godt humør, i hvert fall. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke så nøye med lappen i den alderen uansett, det er ikke noe stort tap. Selv hadde jeg dødd på meg hvis jeg hadde mistet den, kjører alltid helt fint jeg. Greit, sist uke lå jeg i 70 i 60-sone. Men who cares, en hundepatrulje gled forbi meg i venstrefeltet når jeg lå i 70 i 60-sonen Haha. Nei, du får bruke pengene på drikke. Hvis det er mer penger igjen etter boten er betalt da. Lenke til kommentar
Zenxi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 det som er hvis jeg mister lappen er jo at jeg må nesten ut med 11k før lappen er tilbake i handa, det er mye spenn for meg hvertfall. men må nok betale ned over en del mnd'r ja. sparekontoen er til russetia, basta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå