Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Definisjonen av laus

mads182

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner nok ingen definisjon på "løs", så det blir vel opp til hver enkelt å bestemme hvor de mener grensa går. Det avhenger nok veldig mye av alder også.

At det er forskjell på gutter og jenter er det ingen tvil om. Tror ikke jeg har hørt om en eneste gutt som er blitt kalt løs, eller lignende.

Lenke til kommentar

Slik jeg oppfatter og bruker ordet "løs" i seksuell sammenheng så er det en som har sex fordi denne personen ikke klarer å få omsorg og nærhet uten sex. Noe som kjennetegner en som er "løs" er at denne personen har problemer med å ha et fast, stabilt forhold til en partner.

Så det er ikke antall det kommer an på. Jeg kjenner mange som har hatt veldig mange partnere men som jeg fortsatt ikke vil betegne som løs fordi de har eller har hatt langvarige og stabile forhold.

Se også promiskuitet

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar

Når man ukritisk velger seksualpartnere som ikke stemmer med de genuine tennings- og kriteringsmønstrene ett hvert menneske har inni seg, er man etter min mening laus. Det høres diskriminerende ut, men fra naturens side så er vi skrudd sammen slik at vi tenner forskjellig på symmetri og kjemi. Men det er klart, dette kan tolkes så mangt :p

Lenke til kommentar
Det som er irriterende er at det er greit at gutter har hatt sex med mange, men om jenter har hatt det blir de kallt hore.

Akkurat det jeg mente i mitt åpningsinnlegg, med tanke på forskjellen mellom jenter og gutter. At gutter feier over et stort antall jenter fører bare til et bra rykte, men med jenter så går det rakt andre veien..... :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...