Tor Rasmussen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg trodde Microsoft skulle legge ut videoer og diverse fra GDC på Marketplace. Så langt har jeg ikke sett noe. Noen som vet om det kommer eller er planlagt noe? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg trodde Microsoft skulle legge ut videoer og diverse fra GDC på Marketplace.Så langt har jeg ikke sett noe. Noen som vet om det kommer eller er planlagt noe? videoer er ute, blant annet er Gears 2 sin theser(?) en del av GDC bring it home, men på US marketplace har de lagt det opp bedre, med en egen side... Lenke til kommentar
buzo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har lurt på dette selv. Men ser at keynote'n fra GDC ligger ute nå. Tror den er ca. 8-900 mb. I SD. Varer i ca. 1 time og 20 minutter. Den ligger under video store, independent videos eller noe sånt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Som vanlig blir jo vi i europa neprioritert... Lastet ned Gears 2 temaet fra US marketplace, noe jeg ikke fant på vår marketplace Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Utrolig irriterende at vi i Europa blir nedprioritert hver gang. Når det gjelder Marketplace så synes jeg den ble MYE mer uoversiktlig etter siste oppdatering. Jeg likte den slik den var før. Nå er det ofte jeg ikke finner frem til akkurat det jeg skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå